Ja dat zei ik dan ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar inmiddels is het bestaansrecht wel voorbij.
Same herequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik vind alleen The River écht heel goed van Bruce
die van mij gaat piepen als hij vast zit. Dus dan hoor je het als je er de eerste keren bij bent en kun je kijken of je het kan aanpassen of deuren dicht houdt. Ik doe de keuken dus met de afstandsbediening. iets minder makkelijk maar nog steeds beter dan met een slang klooienquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat klemzitten vrees ik dan weer voor
nee, jij hebt wat met mij. Lucky woman!quote:
Nee uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog een reden dat mn "kaap" niet zo erg is, toch?
Da's ook al een verboden clubje, wat heeft die gozer daar toch meequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
No Surrender (stemlijstalert) is mijn favoriet, maar deze is ook
ja sorry... kuch, nies, proest..quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dan ook.
Wel blijven opletten hè!
Welke moet ik nemen dan? Wat raad je aan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij gaat piepen als hij vast zit. Dus dan hoor je het als je er de eerste keren bij bent en kun je kijken of je het kan aanpassen of deuren dicht houdt. Ik doe de keuken dus met de afstandsbediening. iets minder makkelijk maar nog steeds beter dan met een slang klooien
"poedersuiker" *snif*quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Guanabana het volgende:
Heel m'n gezicht zit onder de poedersuiker.
oliebol!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Guanabana het volgende:
Kleverige poedersuiker dan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:42 schreef Guanabana het volgende:
echt? Onze Dirt devil spider heeft een stand voor lichte vloeren en dan ziet hij de trap gewoon en blijft keurig bij het randje en gaat er niet overheen. Verder is dat de meest simpele robot die je je voor kunt stellen, alleen wat standen voor lichte en donkere vloeren en verder geen poespas. Geen timer, geen zelflerend iets, geen oplaadstation.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow ja boven is het ook heerlijk alleen dan moet ik er echt bij blijven anders lazert hij van de trap
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga dit jaar nog even wat geld verdienen
Dat je dat nog weet! Nee, helaas niet meer en stiekem mis ik dat nog elke dag, helemaal na diagnose 2.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Staat je bed nog in de woonkamer?
succes!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Werkse nog evenquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |