gewoon nooit meer zelf onder de bank en onder het bed stofzuigenquote:
doe er nog 4 bijquote:
Pedonummer.quote:
Staat je bed nog in de woonkamer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zat rechtop in bed en heb even gezwaaid
Ja dat klemzitten vrees ik dan weer voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar keer er ook niet vertrouwen in gehad. Deed ik hem aan terwijl ik zelf in de kamer op de bank zat met de beentjes op de tafel zodat hij netjes zijn rondjes zou maken.
Zag hem zelfs in hoekjes zitten dat ik dacht... zo netjes doe ik het thuis niet.
Heb alleen wel de deur naar de keuken dicht omdat daar 1 rekje zit waar hij klem komt te zitten.
wil niet perse zeggen dat dat door hun kwam he?!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want een hoop van de platen uit de top kwamen toen een jaar erna in de Top 2000.
Dit jaar niet.
Stichting Martijn ookquote:
Ok ok ik ga er eens naar kijken dan. Nog tips voor welk merk?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon nooit meer zelf onder de bank en onder het bed stofzuigenAlleen af en toe de hoekjes en de plinten een keer zelf doen, maar als je de robot vaak aanzet dan blijft dat ook behoorlijk beperkt
Ow ja boven is het ook heerlijk alleen dan moet ik er echt bij blijven anders lazert hij van de trapquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon nooit meer zelf onder de bank en onder het bed stofzuigenAlleen af en toe de hoekjes en de plinten een keer zelf doen, maar als je de robot vaak aanzet dan blijft dat ook behoorlijk beperkt
Dat zeg ik ook niet, maar het betekent WEL dat ze gelijk hadden dat een aantal klassiekers in de Top 2000 afwezig waren, ten onrechte. (want er wordt dus in de Top voldoende op gestemd)quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
wil niet perse zeggen dat dat door hun kwam he?!
Nog een reden dat mn "kaap" niet zo erg is, toch?quote:
Die bestaan niet meer.quote:
ja, maar inmiddels is het bestaansrecht wel voorbij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het betekent WEL dat ze gelijk hadden dat een aantal klassiekers in de Top 2000 afwezig waren, ten onrechte. (want er wordt dus in de Top voldoende op gestemd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |