Ah, toen die lijst nog rullevant wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
De eerste nr 1 van de Snob 2000.
Staat Don't look back er niet in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dancing in the Street is zijn enige solonotering. En You're So Vain (ongenoemd) dan
Zo hoort dat nummer hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef MielMonteur het volgende:
Had gestopt met lullen met de piano dan man
nee die is alweer een tijdje ribbedebiequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Don't look back er niet in?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was dat ooit zo dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, toen die lijst nog rullevant was
Ik ook niet.quote:
was die ooit relevant dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, toen die lijst nog rullevant was
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee die is alweer een tijdje ribbedebie
Ik heb de eerste paar keer er ook niet vertrouwen in gehad. Deed ik hem aan terwijl ik zelf in de kamer op de bank zat met de beentjes op de tafel zodat hij netjes zijn rondjes zou maken.quote:
Zuigen kreng!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef houdjemond het volgende:
Jongens ik roep al de hele dag dat ik ga stofzuigen, motiveer mij
Ja leukquote:
Ja, want een hoop van de platen uit de top kwamen toen een jaar erna in de Top 2000.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |