Ik denk eigenlijk dat hij er het vaakste in zal staan. Of Paul die dood is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is ie er met Heb Je Even Voor Mij alweer een tijdje uit
Laat de stof lekker liggen. Het maakt niet uit dat mensen vinden dat je een smerig wezen bent als je komen bezoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef houdjemond het volgende:
Jongens ik roep al de hele dag dat ik ga stofzuigen, motiveer mij
Het is dat je Dragonite als UI hebt maar andersquote:
Ja maar Blofquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen komen Blof, Coldplay en Kensington!
Hoe werkt dat, een motiveerrobot?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik een robot voor, beste aanschaf van dit jaar
ja dat werkt echt heerlijk. Op de timer dat de buren ineens overdag denken... huh die was toch aan het werk?!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik een robot voor, beste aanschaf van dit jaar
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen komen Blof, Coldplay en Kensington!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laat de stof lekker liggen. Het maakt niet uit dat mensen vinden dat je een smerig wezen bent als je komen bezoeken.
Reverse psychology ftw!
Die live uitvoering? Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Steve Lukather heeft ook een mooie versie van Little Wing
Stofzuigen kan volgend jaar ook wel weer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef houdjemond het volgende:
Jongens ik roep al de hele dag dat ik ga stofzuigen, motiveer mij
Paul haalt de 40 keer gemakkelijk, Mick niet. Heeft maar 1 solonotering en 1 niet-genoteerde plaat waarop ie wel meedoet. Paul doet ook ergens mee op een Stonesplaat, maar weet zo uit mn hoofd niet welkequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij er het vaakste in zal staan. Of Paul die dood is.
Maar werkt het ook echt goed? Met kastjes, vloerkleden en tafels en stoelen edquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat werkt echt heerlijk. Op de timer dat de buren ineens overdag denken... huh die was toch aan het werk?!
ja! Echt!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar werkt het ook echt goed? Met kastjes, vloerkleden en tafels en stoelen ed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |