Dan vertel ik het je nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij op die draak en Queen gestemd hebt he!?!?
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het Madness ja? Nu weer terug in (y)Our House?
jouw schuld!quote:
moeten wij persé je hobby weten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij gaan zo nog even naar het pickuppoint
Ben je met één uurtje radio inzamelen gelijk klaar.. 10 miljoen binnen en nooit geen Gijs meerquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus volgend jaar is het doel van serious request de vakantie voor Gijs?
Ik ging net naar de supermarkt en moest daarvoor langs een viskraam en een oliebollenkraam...dus was zo misselijk dat ik met een bakje fruit en vogelvoer ben teruggekomen...later nog maar eens een poging doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef peaceman het volgende:
Wat een gekkenhuis overal zeg![]()
Blij dat ik weer thuis ben
hahaha mijn hobby is niet pickuppenquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
moeten wij persé je hobby weten?
Vreselijk zou dat zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben je met één uurtje radio inzamelen gelijk klaar.. 10 miljoen binnen en nooit geen Gijs meer
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
You found your peace, kunnen we stellen
Ah.nlquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net naar de supermarkt en moest daarvoor langs een viskraam en een oliebollenkraam...dus was zo misselijk dat ik met een bakje fruit en vogelvoer ben teruggekomen...later nog maar eens een poging doen.
pickup point is toch geen afwerkplek?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
moeten wij persé je hobby weten?
Vervroegd pensioen dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben je met één uurtje radio inzamelen gelijk klaar.. 10 miljoen binnen en nooit geen Gijs meer
Op zich geen spijt hoor... ik ben door deze ervaringen wel geworden hoe ik nu ben en meer zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier gewoon in 1x raak O_O Geluk <3
dat weet jij beter dan ik blijkbaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef just me het volgende:
[..]
pickup point is toch geen afwerkplek?
Vreselijk altijd idd, 's ochtends in zo'n supermarkt eten klaarmaakselsquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net naar de supermarkt en moest daarvoor langs een viskraam en een oliebollenkraam...dus was zo misselijk dat ik met een bakje fruit en vogelvoer ben teruggekomen...later nog maar eens een poging doen.
Hier op het werk staat de radio altijd op Radio 2, dus nu ook. Als ik vanmiddag vrij ben, zal ik verder geen minuut meer horen.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet jij beter dan ik blijkbaar
Ja eens, maar ik hoef nog geen 50 mtr te lopen naar de supermarkt.quote:
Genoeg moois hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier op het werk staat de radio altijd op Radio 2, dus nu ook. Als ik vanmiddag vrij ben, zal ik verder geen minuut meer horen.
Ik word gewoon intens verdrietig als ik dat nare stemgeluid van Acda en De Munnik en hun middelmatige nummers gevolgd hoor worden door The Long And Winding Road van The Beatles, dat ruim 700 plaatsen te laag staat.
Ik kan echt niks met deze vertoning van muzikale wansmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |