I hate to say I told you so....quote:
Gelijk verlaten die zaakquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zit ik in n lunchroom, hebben ze niet eens het fatsoen om de Top 2000 aan te zetten...
Er blijft niks van over manquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan mezelf in gezelschap prima inhouden hoor
Vraag het evenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zit ik in n lunchroom, hebben ze niet eens het fatsoen om de Top 2000 aan te zetten...
Ik zou weglopen zonder te betalen!quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hier staat België van het Goede Doel op.quote:
Goeie bips hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:52 schreef asco het volgende:
Nou, omdat tie zo lekker is dan:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt Elizabeth taylor achtigquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dit liedje werd gespeeld tijdens de kerkdienst van mijn 1e huwelijk.
Grappig, ik lees dit, bij dit nummer en jouw naam.. ik zie het zo voor me, aan Loch Ness, bij het kasteel luisterend naar dit nummerquote:
peaceman is je tweede keus?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dit liedje werd gespeeld tijdens de kerkdienst van mijn 1e huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |