Helemaal eens...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit mag volgend jaar wel naar de Top100
Absoluut.quote:
Wegblijven ook danquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:48 schreef Kyran het volgende:
Oh yea! Collega die niet tegen muziek kan is nu weg
Die gaat wel vaak uit de laatste uit, ik kan hem net zo goed niet meer aandoenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die gaat wel vaak uit de laatste uit, ik kan hem net zo goed niet meer aandoen
Ja dat zit ik me ook net te bedenkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die gaat wel vaak uit de laatste uit, ik kan hem net zo goed niet meer aandoen
Oh, dat noem ik al poetsen hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het poetsen!!
Heb even snel de stofzuiger door de toko gehaald en de was aangezet. Waar mijn eigen was dus ook tussen zit.
Ik ben nog niet eens begonnenquote:
Valt me dan toch tegen van hem dat ie het zelf niet wistquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Verhaal ging dat Knopfler Billy Gibbons van ZZ-Top gebeld heeft om te vragen hoe hij dat geluid moest maken...
Ik zou met jou geen autoreis door europa willen maken. Of de radio moet uit blijven.quote:
hahaha nou ik nie. poetsen is stofjes verwijderen van de koelkast en kassies tv etcquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zou met jou geen autoreis door europa willen maken. Of de radio moet uit blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |