goed nummer, goeie stem, maar ik heb bij haar een beetje het gevoel alsof haar platenmaatschappij de naam Caro Emerald leerde kennen en zo Lana die zelfde nostalgische hoek in heeft geduwd.quote:
Gewoon een mooi nummerquote:
mwah het is gemiddeld wel beter hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Tussen de middelmatige meuk en regelrechte crap zitten mooie nummers. Het is wat dat betreft net een normale Radio 2-uitzenddag.
Fuck de hatersquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is mooi(al weet ik dat er vele haters zijn)
Niet gespot hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is mooi(al weet ik dat er vele haters zijn)
nee, topic viel stilquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey hallo! BIjna een dagje afwezig geweest omdat ik een spellenavond had die tot 6 uur duurde #gaap. But it was fun. Jullie je een beetje vermaakt in de tussentijd?
Zekersquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey hallo! BIjna een dagje afwezig geweest omdat ik een spellenavond had die tot 6 uur duurde #gaap. But it was fun. Jullie je een beetje vermaakt in de tussentijd?
het is een kunst hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gare foto's kan je van iedereen wel vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |