abonnement Unibet Coolblue
pi_176152776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Precies. Dat zei ik ook al. Te koud en duurder dan jouw budget.
Ja op een gegeven moment moet je compromis sluiten. Anders waren we gewoon ontzettend veel kwijt voor maar een weekje. Beetje belachelijk.

We hadden onze reis trouwens via neckermann gevonden. En vliegen vanaf Amsterdam. Wel jammer dat je aan de reisbureau's tegenwoordig helemaal niks meer hebt. Die kunnen onderhand nog minder dat jijzelf op internet :|W
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_176152846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja op een gegeven moment moet je compromis sluiten. Anders waren we gewoon ontzettend veel kwijt voor maar een weekje. Beetje belachelijk.

We hadden onze reis trouwens via neckermann gevonden. En vliegen vanaf Amsterdam. Wel jammer dat je aan de reisbureau's tegenwoordig helemaal niks meer hebt. Die kunnen onderhand nog minder dat jijzelf op internet :|W
Begrijp ik. Marokko is gewoon duur. Een ticket naar Tanger kost je al 400 euro en dan is het geeneens hoogseizoen. Anyway, mooi dat je wat gevonden hebt. Nu lekker genieten.

Ach, lange leve internet toch? Volgens mij scheelt je dat ook nog in geld dan wanneer je het bij een reisbureau zou hebben gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')