Ik krab wat aan mijn hondquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De TROS vond aan je kont krabben censuurwaardig (lol)
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind het ook niet zo goed passen.quote:
Mogguh Oscarquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weinig gepost in de nacht zeg
Mogguh
Het helpt vast niet dat ik geen echte filmkijker ben dus de muziek nooit in de sfeer meegekregen heb waar ie in hoort, ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind het ook niet zo goed passen.
Oscarquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh
Ja, hetzelfde, ik ken dit ook echt alleen uit de Top 2000. Waar ik het qua instrumentengebruik overigens een prima fillertje vind.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het helpt vast niet dat ik geen echte filmkijker ben dus de muziek nooit in de sfeer meegekregen heb waar ie in hoort, ofzo.
Echt niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is altijd wel mooi maar zou er nooit op stemmen
Echt zon overblijfsel uit de eerste top 2000. Dat Biscaya er bijvoorbeeld nooit in heeft gestaan is me dan weer een raadsel
Oscaritoquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh
Nee. Alleen Afrikaan Beat heeft er dan wel weer ingestaanquote:
nu nog steeds?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De TROS vond aan je kont krabben censuurwaardig (lol)
True. Ik vind al z'n muziek wel prima 'behang'. En het is heel goed, maar het maakt bij mij niet zoveel los.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde, ik ken dit ook echt alleen uit de Top 2000. Waar ik het qua instrumentengebruik overigens een prima fillertje vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |