Dit is gelukkig een stuk mooier en authentieker en niet geadopteerd door domme lallende studenten die nog nooit van Nelis Diamant hebben gehoordquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:16 schreef Achterhoker het volgende:
Dit lied heeft behoorlijk wat weg van Sweet Caroline.
Laten we daar 400 van makenquote:
Hoger zelfs, kan niet rekenen (aangepast naar 400quote:
Die staat door said lallende studenten helaas echt bizar hoog. Jammer, want I Am I Said en Beautiful Noise zijn véél mooierquote:
quote:
Sweet Carolina is echt een favoriet van mij ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat door said lallende studenten helaas echt bizar hoog. Jammer, want I Am I Said en Beautiful Noise zijn véél mooier
Oei ik bespeur enige nijd. Moet zelf bekennen dat ik me daar ook schuldig aan heb gemaakt/maak. Maar ik heb natuurlijk wel van Neil gehoord.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gelukkig een stuk mooier en authentieker en niet geadopteerd door domme lallende studenten die nog nooit van Nelis Diamant hebben gehoord
Ja ik word daar een beetje boos om (vooral omdat ik Sweet Caroline toch al niet zn beste vind)quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oei ik bespeur enige nijd. Moet zelf bekennen dat ik me daar ook schuldig aan heb gemaakt/maak. Maar ik heb natuurlijk wel van Neil gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |