als ik echt moest kiezen.............................. hou je vast, dan liever Bilquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:30 schreef snetje het volgende:
[..]
De theezakjes van Billy maakten meer indruk dan haar bolsche bollen...
Nou het was meer de garantie dat hij bij Bats een snelle wip kon krijgen..dat is het enige wat de doorslag gaf op dat moment...hij zei ook nog Beau wil niet neuken. Zonde want was hem best gelukt alleen misschien niet gelijk die avond(en zeker niet binnen 5min en hij stond zoop springen blijkbaar)quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:30 schreef snetje het volgende:
[..]
De theezakjes van Billy maakten meer indruk dan haar bolsche bollen...
En ze lagen dicht bij elkaar toen ze gingen liggen. Van alle plekken waar hij kon gaan liggen, ging hij daar liggen. Hij maalt niet om zijn vriendin.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vind ik wat vergezocht...ik zou ook niet in een naar kots ruikende hut willen liggen. Ze lagen trouwens ver van elkaar toen ik vanochtend keek.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:27 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet zo sarcastisch moeten doen. Weet dat je een groot fan van haar bent.
qua lichaam hebben de meeste mannen toch liever bo denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als ik echt moest kiezen.............................. hou je vast, dan liever Bil
het kleine meisjes actquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:33 schreef Bramenstruik het volgende:
ZE zijn wakker, Bil durft niet naar biinnen
dat zal het zijn denk ik, ik ben een vrouw en val over het algemeen op mannenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
qua lichaam hebben de meeste mannen toch liever bo denk ik
laat romy het maar niet horenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:28 schreef schizolientje het volgende:
En Renee zei nog dat hij dit niet meer mee wil maken, 15 mannen in een bus in hun onderbroek en dan slagroom van elkaar aflikken enz
Beau gooide zich laatst wel in de aanbieding, maar toen ging hij er zelf niet op in.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:32 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou het was meer de garantie dat hij bij Bats een snelle wip kon krijgen..dat is het enige wat de doorslag gaf op dat moment...hij zei ook nog Beau wil niet neuken. Zonde want was hem best gelukt alleen misschien niet gelijk die avond(en zeker niet binnen 5min en hij stond zoop springen blijkbaar)
Hoi mag ik vragen hoe het met je schilderij is af gelopen ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:10 schreef Yaksa het volgende:
Beau noemde Johan een eikel.
En dat is ook wat hij is.
Is vannacht al begonnenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:35 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Zou het grote stalken nu beginnen vandaag
Dat, dus.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof het Billy de Zwolse Pijpslet iets uit maakt hoe de mensen over haar denken en praten![]()
Idd, alleen al het feit dat ze in de boot heeft overnacht, terwijl hij meerdere keren aangaf dat niet te willen.quote:
Ja klopt maar daarna is t nodige gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:34 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Beau gooide zich laatst wel in de aanbieding, maar toen ging hij er zelf niet op in.
hij vraagt gelijk al wat doe je met mijn blouse aanquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:37 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Idd, alleen al het feit dat ze in de boot heeft overnacht, terwijl hij meerdere keren aangaf dat niet te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |