Ik ook, maar als Gando rugproblemen heeftquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts een, maar ik ben blij als de terugkerende tumor Taylor eruit ligt.
Beetje respect wel voor de beste ooit. Mede door hem is het darten nu zo groot. (al was het vroeger leuker) Hij is een beetje de Vaison van Fokquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts een, maar ik ben blij als de terugkerende tumor Taylor eruit ligt.
Dat zeker. Als we dat niet hadden hadden we niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De verrassingen dit toernooi waren best leuk.
Wie is Vaison?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje respect wel voor de beste ooit. Mede door hem is het darten nu zo groot. (al was het vroeger leuker) Hij is een beetje de Vaison van Fok
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
Krijgen we ook 130 topics vol bij Lakeside?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje respect wel voor de beste ooit. Mede door hem is het darten nu zo groot. (al was het vroeger leuker) Hij is een beetje de Vaison van Fok
Minstens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
Krijgen we ook 130 topics vol bij Lakeside?
De afslag hiernamaals genomenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukspakketje van KareltjeGod.
Allemaal schuine mopjes van kreuple haris genot.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De afslag hiernamaals genomen
Beetje als tong80 bedoel jequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, je moet tegen mensen kunnen zeggen dat het genoeg is. Allemaal heel erg leuk dat hij veel betekend heeft voor het gebeuren, maar dat rechtvaardigt niet dat eeuwige mongoloïde gedrag waarvoor het topic ook massaal Van Gerwen loopt uit te kotsen. Taylor is een mensonterende persoonlijkheid buiten en op het podium, een onwaardig kampioen. Ik kan daar echt heel slecht tegen als hij tegen een stel gehandicapten staat te winnen, dan komt Jacques Nieuwlaat weer fappen op Taylor, dan komt de Engelse media hem weer veren in de reet steken en die goednieuwshsow blijft maar doorgaan terwijl Taylor gewoon een lul is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben ik de enige die ons aller Herman mist?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beetje als tong80 bedoel je
'Mijn inzet wordt wederom niet gewaardeerd godverdomme. Slaap lekker.'
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je moet tegen mensen kunnen zeggen dat het genoeg is. Allemaal heel erg leuk dat hij veel betekend heeft voor het gebeuren, maar dat rechtvaardigt niet dat eeuwige mongoloïde gedrag waarvoor het topic ook massaal Van Gerwen loopt uit te kotsen. Taylor is een mensonterende persoonlijkheid buiten en op het podium, een onwaardig kampioen. Ik kan daar echt heel slecht tegen als hij tegen een stel gehandicapten staat te winnen, dan komt Jacques Nieuwlaat weer fappen op Taylor, dan komt de Engelse media hem weer veren in de reet steken en die goednieuwshsow blijft maar doorgaan terwijl Taylor gewoon een lul is.
Daarom heb ik mijn koers radicaal gewijzigd en juich ik voor de no-nonsens spelers als Cross, Van den Bergh, Anderson en een Richardson. Die zijn nooit bezig met een of ander gekwetst eergevoel en staan er voor het darten, doen neit lijp als een Taylor in die World Matchplay-finale. Misschien wordt het qua pursenelitie een beetje saaier, maar als mens mis ik hem echt niet. Rijp voor een gesticht, rijp voor heel veel wat bij 60+er zijn hoort.
Dat ben ik met je eens, maar het is toch knap hoe goed hij nog is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je moet tegen mensen kunnen zeggen dat het genoeg is. Allemaal heel erg leuk dat hij veel betekend heeft voor het gebeuren, maar dat rechtvaardigt niet dat eeuwige mongoloïde gedrag waarvoor het topic ook massaal Van Gerwen loopt uit te kotsen. Taylor is een mensonterende persoonlijkheid buiten en op het podium, een onwaardig kampioen. Ik kan daar echt heel slecht tegen als hij tegen een stel gehandicapten staat te winnen, dan komt Jacques Nieuwlaat weer fappen op Taylor, dan komt de Engelse media hem weer veren in de reet steken en die goednieuwshsow blijft maar doorgaan terwijl Taylor gewoon een lul is.
Daarom heb ik mijn koers radicaal gewijzigd en juich ik voor de no-nonsens spelers als Cross, Van den Bergh, Anderson en een Richardson. Die zijn nooit bezig met een of ander gekwetst eergevoel en staan er voor het darten, doen neit lijp als een Taylor in die World Matchplay-finale. Misschien wordt het qua pursenelitie een beetje saaier, maar als mens mis ik hem echt niet. Rijp voor een gesticht, rijp voor heel veel wat bij 60+er zijn hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |