Jij rebelquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hihi, * OscarMopperkont is stiekem niet naar bed gegaan
Stouterdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
nog lekker ff doormopperenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Orgastischquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind het wel lekker
Rebel rebel....quote:
Ja. Ik hou van progrock en dat soort muziek, maar meestal zijn de instrumentale delen beter. Zeker bij Dream Theater, vind de zang verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je het goed zou vinden als dat instrumentaal zou zijn?
Nieuw dieptepunt.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, over een paar jaar Boef in de lijst
Dacht van wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rebel rebel....
Staat die in de lijst?
Jazekerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rebel rebel....
Staat die in de lijst?
Dat zou sneu zijn zegquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
verder ben je best liefquote:
met de huidige jeugd zou het me niet eens verbazenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
Gaat gebeuren jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bono is en was een protestzanger eigenlijk en dat deed ie behoorlijk goed. Die tijden waren gewoon anders dus de vergelijking klopt gewoon niet zo. Ik mis inderdaad net als hem wel de rock van toen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Gretzl het volgende:
Bono is een seniele, oude man die enkel nog onzin uitbraakt lijkt het. Nu weer zulke belachelijke uitspraak over de staat van de popmuziek in een interview met Rolling Stone. Hoog tijd dat ie een spreekverbod krijgt.![]()
https://www.theguardian.c(...)ly-says-bono-from-u2
Tofquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind het nu wel mooi geweest met dit nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |