Mede dankzij mijn stem:quote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rebel rebel....
Staat die in de lijst?
Heldquote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mede dankzij mijn stem:
428 Rebel Rebel - David Bowie 30 December 09-10
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tof
* OscarMopperkont heeft als Bowie fan bijna alle Bowie noteringen tot nu toe gemist
Maar, maar, we zijn allemaal al muziek aan het luisteren.quote:
Hoog tijd voor een pensioen ja. Band brengt al 26 jaar niets fatsoenlijks meer uit.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zangverbod zou ik ook niet erg vinden
* OscarMopperkont heeft ook gewoon een leven naast Fokquote:
Eigenlijk wel eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
DIT lieve mensen is misschien wel 1 van de mooiste liedjes ooit gemaakt.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top 10 materiaal!
En daarom staat het op 876quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
DIT lieve mensen is misschien wel 1 van de mooiste liedjes ooit gemaakt.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top 10 materiaal!
Dat gitaartje.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top 10 materiaal!
Dat kan, ik vind LaBrie zelf wel een goede zanger eigenlijk. Dan vind je Dance of Eternity vast wel leuk omdat daar geen zang in zit.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja. Ik hou van progrock en dat soort muziek, maar meestal zijn de instrumentale delen beter. Zeker bij Dream Theater, vind de zang verschrikkelijk.
Zet em op een lijstje voor de reclame/ MJOET nummers?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar, maar, we zijn allemaal al muziek aan het luisteren.
Een leven hebben tijdens de top 2000quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook gewoon een leven naast Fok
Mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top 10 materiaal!
Nee, dat komt hierdoor:quote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
En daarom staat het op 876
quote:
vaker gaan luisterenquote:
Jij blijft nog wel even, tis te gezelligquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hihi, * OscarMopperkont is stiekem niet naar bed gegaan
Talk Talk is sowieso best onderschatquote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top 10 materiaal!
Wat is dat, een leven?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook gewoon een leven naast Fok
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een leven hebben tijdens de top 2000
absoluut. Living in another world staat er niet eens inquote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Talk Talk is sowieso best onderschat
Het is de levenquote:
Ik heb wel een bescheiden jaren '80 playlistje, maar daar staat dit niet in.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
vaker gaan luisteren![]()
Sowieso Talk Talk![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Isorden het volgende:
Dit is ook GTA Vice City genot als ik me niet vergis
Ik moest eigenlijk was opvouwen. De keuze was niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Life's what you make it...
...lekker op FOK! rondhangen.
Ik luister niet naar Nederhiphop.quote:
wordt tijd danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb wel een bescheiden jaren '80 playlistje, maar daar staat dit niet in.
Alsof het je laatste dag is...quote:
Dan is ie met de verkeerde vrouw getrouwdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Er komt een sms voorbij op TV van iemand die uitkijkt naar Highway to Hell, omdat dat als afsluiting op zijn bruiloft gedraaid werd... ik gok dat de scheidingspapieren getekend zijn
Niemand doet dat, anders zou het niet zo vaak gedraaid worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister niet naar Nederhiphop.
Daar heb je de MJOET voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is dit nou weer en kan ie geskipt worden?
Robert Longquote:
Ja, ruim 4,5 minuut. Very Long.quote:
Zo slecht maakt zelfs Koert ze nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar een Robert Longontsteking oplopen tijdens dit nummer.
Als je dat echt heel erg leuk vind, waarom niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Life's what you make it...
...lekker op FOK! rondhangen.
Dit staat hoger.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef peaceman het volgende:
Idd goed nieuws dat alles van Talk Talk gestegen is..
Maar niet genoeg!
Ja, is het nu alweer over met die vriend van je?quote:
En uiteraard V-Rockquote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Samen met Fever 105 beste radiostation
Nou nou nou nou nou...quote:
die deed het toch niet zo beroerd?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, moet nu aan Brace denken bij TVOH.
Ik aan een marteldood.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef essnhills het volgende:
Maar toch moet ik altijd denken aan beschaafde tango als ik iets van Robert Long hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |