Natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, is toch tering triest verhaal dit.
Wat is er met poepzor?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk wel te doen met Toon en poepzor.
Toon vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de kroeg zeggen we altijd: op 1 been kan je niet staan.
Voelt zich emotioneel veel betrokken bij Toonquote:
Ik was je even voor.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toon vindt dit niet leuk.
Ik heb daar altijd een beetje moeite mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voelt zich emotioneel veel betrokken bij Toon
The Who - Baba o'Riley Won't get fooled againquote:Op donderdag 28 december 2017 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Verdorie niemand weet het
Misschien iemand in het top2000 topic
Poepz0r is een mensenmens, behalve als hij de kans heeft om zich als een psychiatrische mongool te gedragen op dit forum.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voelt zich emotioneel veel betrokken bij Toon
Jan The Man.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Der Rassel was er toen ook nog
Die eerste kant weet hij zeer goed te verbergen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poepz0r is een mensenmens, behalve als hij de kans heeft om zich als een psychiatrische mongool te gedragen op dit forum.
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 28-12-2017 om 22:42:57Teleurstellend dat Taylor op zijn laatste WK de kwartfinale heeft gehaald. Als Taylor eerder dit jaar normaal had gedaan tegen Cadby dan had ik hem wel een kwartfinale plek gegund maar nu had ik gehoopt dat Brown de laatste man was die Taylor zou verslaan op een WK #rtl7darts reageer retweet
The who weet wel hoe je introotjes moet maken he, Overture, Baba Oriley en Who are youquote:
Autistgenotquote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 28-12-2017 om 22:42:57Teleurstellend dat Taylor op zijn laatste WK de kwartfinale heeft gehaald. Als Taylor eerder dit jaar normaal had gedaan tegen Cadby dan had ik hem wel een kwartfinale plek gegund maar nu had ik gehoopt dat Brown de laatste man was die Taylor zou verslaan op een WK #rtl7darts reageer retweet
Yannick is een haatdragend mens, helaas.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef wimderon het volgende:
Dat dus iddquote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
The who weet wel hoe je introotjes moet maken he, Overture, Baba Oriley en Who are you
Vanavond.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst.
quote:
La Trappe Quadrupple.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Atlas bier
En zet de app weer op je telefoon.
HOOFDPIJNBIER!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor Mani, omdat ik weet hoe oprecht zijn liefde voor Hertog Jan is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |