Daar is hij veel te veel gentleman voor.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk gaat Anderson ook het dartbord signeren als hij van Taylor wint
De relatief mindere partijen zitten vrijwel altijd in de middagsessiequote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben geen darts connaisseur maar ziet de ene helft er niet ietsjes sterker uit dan de andere?
Als hij van MVG wint ga ik al huilen, een hele dag lang. Eigenlijk zou ik dan vredig kunnen sterven.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als van Barneveld wereldkampioen wordt ga ik een beetje huilen
schaam jequote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een teringherrie trouwens op Radio NPO2
kwartiertje.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoelang moeten we nu wachten?
J. Lewis/D. Webster/Anderson/Taylor is een deel en Cross/Van den Bergh/Van Gerwen/Van Barneveld is een deel.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben geen darts connaisseur maar ziet de ene helft er niet ietsjes sterker uit dan de andere?
Allemaal registeren!twitter:ARNHOE twitterde op donderdag 28-12-2017 om 22:06:45De vernieuwde website van Mastercaller.nl zojuist online geplaatst. De website is o.a. nu reten snel en je kunt nu registeren met allerlei mogelijkheden die in toekomst beschikbaar gemaakt zullen worden! #rtl7darts #LoveTheDarts #darts #WHDarts #DartsWM reageer retweet
Laden en lossen, klaar om te rossen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Tegen wie moet van gerwen dan als hij barneveld verslagen heeft?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De relatief mindere partijen zitten vrijwel altijd in de middagsessie
Daar willen we dan best bij helpen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij van MVG wint ga ik al huilen, een hele dag lang. Eigenlijk zou ik dan vredig kunnen sterven.
Nou, ik mag haar adoratie voor Mercedes welquote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik luister niet naar dooien
CROSSquote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen wie moet van gerwen dan als hij barneveld verslagen heeft?
reten snelquote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef wimderon het volgende:
Allemaal registeren!twitter:ARNHOE twitterde op donderdag 28-12-2017 om 22:06:45De vernieuwde website van Mastercaller.nl zojuist online geplaatst. De website is o.a. nu reten snel en je kunt nu registeren met allerlei mogelijkheden die in toekomst beschikbaar gemaakt zullen worden! #rtl7darts #LoveTheDarts #darts #WHDarts #DartsWM reageer retweet
Als je coldplay bedoelde had je wel gelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ahhhh vandaar, dat ziet er al iets beter uit.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J. Lewis/D. Webster/Anderson/Taylor is een deel en Cross/Van den Bergh/Van Gerwen/Van Barneveld is een deel.
Dit is zijn odd tegen MvG?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we hier onze spaarpot op zetten jongens?
[ afbeelding ]
Wat een belachelijk hoge oddquote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we hier onze spaarpot op zetten jongens?
[ afbeelding ]
Cross (of VdB)quote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen wie moet van gerwen dan als hij barneveld verslagen heeft?
Je bent zelf odd.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat een belachelijk hoge odd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |