Ik kijk naar een seniele gek op RTL7.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor ook aan het genieten van Arsenal hoor.
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
Er komt nog wel een heel mooi liedje van Blof.
Stiekem heeft Zeeland een bevolking van 20 miljoen inwoners die alleen maar Blof nummers inzenden. Anders kan het onmogelijk de lijst inkomenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat heel Zeeland allemaal lijstjes hebben ingestuurd met allemaal Blof liedjes erin
Koos Stompe?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar een seniele gek op RTL7.
Wel een legendarische seniele gek.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Eva de Roovere dus.. Dit is Geike.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde dame? Klinkt net zo naar mijn idee. Maar dat nummer bedoelde ik en is ook niet echt mijn ding.
Zelfde als met de jaarlijkse zomerhit, zoals dit jaar despacito....quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dit krijg je er nou van als er nummers uit 2017 in de lijst mogen.
nopequote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Contradictio in terminis
Dit moet haast wel over Phil Taylor gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar op die gek uitgekeken.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een legendarische seniele gek.
Zo Stil, toevallig? Dat vind ik oprecht een heel mooi nummer. Wederom een cover, en het origineel is beter, maar ik leg de lat niet al te hoog.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
Er komt nog wel een heel mooi liedje van Blof.
Oh, helemaal vergeten dat die speelden. Zo maar ff checken wat het geworden is. Arsenal is altijd lachen om te kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor ook aan het genieten van Arsenal hoor.
Ik las Geilquote:Op donderdag 28 december 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is Eva de Roovere dus.. Dit is Geike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |