Ik zou nog even wachten met die nieuwe autoquote:Op zondag 25 november 2018 11:47 schreef AchJa het volgende:
Voor de volledigheid hier de categorieen voor wie het gaat gelden:
[ afbeelding ]
Hoooooi Mai! Ik ben er af en toe nog. Post tegenwoordig veel in de R&P SC. Want weer single.quote:
Na 7,5 jaar zijn ER en ik helaas uit elkaar. We zijn door alle ervaringen in ons privéleven uit elkaar gegroeid.quote:
Zeker, maar we hebben nog goed contact en we wensen elkaar oprecht het bestequote:Op zondag 25 november 2018 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
Spijtig om te horen, maar helaas gaan die dingen zo.
Linkje? Twitter? Iets?quote:
Zou ook over en weer geschoten zijn/worden. Maar daar is geloof ik nog geen bevestiging van.quote:Op zondag 25 november 2018 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
Iets met een zeestraat blokkeren toch?
tsja dat er een hardwerkende persoon minder krijgt dan die natte dweil is geen nieuws.quote:Op zondag 25 november 2018 10:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de uitvoering wekken zulke premies altijd wrevel. Dan krijgt een natte dweil 250 euro extra en een hardwerkende persoon ernaast niks. Op zeker moment ben je dan die goede kwijt, of hij gaat ook lamballen. En terecht.
Nog een paar maandjes wachten dan kan mindef weer carnaval vieren...quote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Hè hè... nu pas een mini bericht op BBC News kanaal over Oekraïne... 15 seconden.
Komt de nieuwe MinDef dan ook van onder de rivieren..?quote:Op zondag 25 november 2018 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes wachten dan kan mindef weer carnaval vieren...
Weet ik veel... Toen het los ging in Oekraine een jaar of wat geleden was Hennis iig druk...quote:Op zondag 25 november 2018 21:36 schreef Lotusss het volgende:
Komt de nieuwe MinDef dan ook van onder de rivieren..?
2014 inmiddels al blijkbaarquote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik veel... Toen het los ging in Oekraine een jaar of wat geleden was Hennis iig druk...
"Foei!"quote:Op maandag 26 november 2018 12:57 schreef Somethingsometh het volgende:
Ze hebben een schip geramd en een zeestraat geblokkeerd. Maar geen zorgen, ze zullen vast wel een tik op de vingers krijgenen kleine sancties misschien
of een waarschuwing
Shoot at first sight!quote:Op maandag 26 november 2018 17:14 schreef meloenworst het volgende:
Beter vaart de gigantische Oekraïnse vloot uit voor de confrontatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |