Nee johquote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben soms oprecht verbaasd dat hij nog niet is omgelegd door een haatbaard.
opnemen en op 1 januari kijken.. das tradisiquote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dan wat top 2000 nummers moet skippen. Toch altijd een moeilijke overweging
Misschien dat ik straks in het nieuwe jaar, om af te kicken, een of meer episodes ga terugkijken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er mag van mij wel vaker een goed inhoudelijk muziekprogramma op tv komen, het jaar door.
aan het begin kon ik nog wel om hem lachen maar da's lang geledenquote:
Johan, dit kán toch niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet zeker dat R_R nu zit te genieten en even het beeldschermpje van CRY-ARS terzijde heeft geschoven.
Ja ach ja. Kan toch niet álles meekrijgen. Of je kan het terugkijken.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dan wat top 2000 nummers moet skippen. Toch altijd een moeilijke overweging
Ik heb dit soort moderne technologieën op mijn kamertje nietquote:
Ik kijk het altijd terug tijdens een matig uurtje.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan mis ik '39quote:Op donderdag 28 december 2017 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
@peaceman... mooi moment om Lennon naar bed te brengen.
Volgens mij zit het café vol met wezens uit de laatste categoriequote:Op donderdag 28 december 2017 21:47 schreef Cee het volgende:
Dan heb je drie opties en dan kies je deze, dan moet je wel een hele speciale reden hebben. Of de andere twee niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |