#metooquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]ik vond de oude ess leuker...
Ik had het er ook met hem over, hij vroeg juist waar al die zelfverzekerdheid heen ging zodra ik niet online met hem praattequote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]ik vond de oude ess leuker...
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
Als liefhebber van citroenen moet ik dit nummer natuurlijk wel leuk vinden
Wat rij je, een C1?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
#treetooquote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
waarom? je kunt ook liefhebber van citroenen zijn zonder dit leuk te vinden toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
Morgenochtend Musica E.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij wordt gemist in de lijst
Dat heb ik met de volgende noteringquote:Op donderdag 28 december 2017 21:10 schreef Persefoneia het volgende:
Het nummer vind ik niks aan maar je kunt de vrolijkheid ervan niet weerstaan.
Oh ja wacht, Musica E staat er nog in. Maar niet zijn betere nummers. Die zijn allemaal verdwenen vorig jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij wordt gemist in de lijst
Ik rij ook Citroen maar dit nummer vind ik niks. Ik hou zelfs niet van citroenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik vond deze ooit heel leuk maar echt teveel gehoord. Sindsdien trek ik dit nummer slecht
Yesterday you told me about the blue blue skyquote:Op donderdag 28 december 2017 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Damn, ff koffie en thee zetten en 6 pagina's verder
Niet te serieus johquote:Op donderdag 28 december 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? je kunt ook liefhebber van citroenen zijn zonder dit leuk te vinden toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |