Die van Afscheid Afschijt maakte.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.
Je zingt niet opeens oprecht en met gevoel door het ene woord harder uit te spreken dan het ander. Het wordt er juist alleen maar nepper door. Het Glennis Grace-effect. Eng, eng, eng.
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
Madness is zo'n ontzettend goed lied. Veel fans vinden het niets en ik begrijp daar niets van.
Ik ga hier extra hard van genieten nu.
Nee, Sign of the Times van Harry Styles.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je het nu over Everything Now?
Is dat een kunst?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Madness is een crimineel slecht nummer. Hier naar luisteren zou je in Tanzania toch al snel op 20 stokslagen komen te staan.
Everything Now is Song van het jaar dusquote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, Sign of the Times van Harry Styles.
Weet ik veel, ik kom daar nooit.quote:
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar deze blijft er voorlopig echt nog wel even in staan. Ik geloof niet dat die er volgend jaar weer uit is.
Daarom lijkt het me ook gepast Wouter gewoon consequent Wout te noemen.quote:
Je praat eigenlijk gewoon onzin?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom daar nooit.
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je praat eigenlijk gewoon onzin?
Welke bedoel je ? Die van net of die van nu ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch gewoon een goed nummer?
Nee, ik nam je volledig serieusquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.
Welke dit? Titelquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch gewoon een goed nummer?
Hé ? Meen je dat ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Everything Now is Song van het jaar dus
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik nam je volledig serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |