quote:Op donderdag 28 december 2017 18:25 schreef alopio het volgende:
Zo ook maar eens sociaal doen vanavond
Eind van de avond wel weer terug hier
Veel plezierquote:Op donderdag 28 december 2017 18:25 schreef alopio het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 28 december 2017 18:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb hem gister gesproken. Maffe schoonzus van mij stapt zo op hem af en spreekt hem aan alsof ze hem al jaren kent. Hele lieve jongen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 18:25 schreef alopio het volgende:
Tot morgen dan, zo nog even eten, dan even de PS4 aanzetten en even racenquote:Op donderdag 28 december 2017 18:25 schreef alopio het volgende:
ze was ook verslaafd toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:29 schreef Persefoneia het volgende:
Amy, ben niet echt een liefhebber van haar muziek maar wat was het een maf wijf.
Mja, er zijn volgens mij al meer mensen overleden op andere leeftijden waar je hele clubjes van kan maken....quote:
Idd maar dit lijstje blijft iets aparts.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, er zijn volgens mij al meer mensen overleden op andere leeftijden waar je hele clubjes van kan maken....
Alleen maar omdat mensen er op blijven hameren dat het zo speciaal zou zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 18:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Idd maar dit lijstje blijft iets aparts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |