Na 2000 is al Generation Zquote:Op donderdag 28 december 2017 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarvoor na 2000 geboren moest zijn, dus ik heb blijkbaar de memo gemist
Nee, dan was het nog steeds ranzige bagger.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Kwam Thunder uit de jaren 80 dan was het een geweldig liedje
Jep.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarvoor na 2000 geboren moest zijn, dus ik heb blijkbaar de memo gemist
Jepquote:Op donderdag 28 december 2017 18:55 schreef asco het volgende:
[..]
Volgens bepaalde sites ben je er dan ook net een.
Weer een bijzonder matig nummer.quote:
Mensen mogen toch een mening hebben?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dan was het nog steeds ranzige bagger.
Alles van het nieuwe album van Imagine Dragons is ranzige bagger. Die hebben zichzelf aardig overschat na hun eerste album.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dan was het nog steeds ranzige bagger.
Niet hun beste, nee, maar nog steeds Musequote:Op donderdag 28 december 2017 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer een bijzonder matig nummer.
In bepaalde gevallen kan de vrijheid van meningsuiting ingeperkt worden. Dit is zo'n geval.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mensen mogen toch een mening hebben?
Ja, Dig Down was wel prut...quote:Op donderdag 28 december 2017 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Madness is in ieder geval beter dan DigDown
Zeker, en daar mag je dan ook weer een mening over hebben. En sommige meningen zijn gewoon beter dan andere meningen.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mensen mogen toch een mening hebben?
Dig Down heb ik ook helemaal niets meequote:Op donderdag 28 december 2017 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Madness is in ieder geval beter dan DigDown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |