Dat zou wel schandalig zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 17:24 schreef Ferdo het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk nog maar twee keer Moody Blues in de lijst. Toch jammer.
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag pas, dus ik wacht wel even
Dacht ook al ja.quote:
De dinsdagmiddag zit nogal in de gevarenzone.quote:
Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 28 december 2017 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ook al ja.Ik heb nog van de radio opgenomen met cassettebandjes. En had bandjes met Bassie en Adriaan in mijn walkman.
Toen schold je nog meer als de dj er doorheen luldequote:Op donderdag 28 december 2017 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ook al ja.Ik heb nog van de radio opgenomen met cassettebandjes. En had bandjes met Bassie en Adriaan in mijn walkman.
Een van de weinige goede punten van Felix Meurders: Die hield zijn mondquote:Op donderdag 28 december 2017 17:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Toen schold je nog meer als de dj er doorheen lulde
Als je toen Gijs hadquote:Op donderdag 28 december 2017 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van de weinige goede punten van Felix Meurders: Die hield zijn mond
De Slijpers en Eddy Ouwens waren wat minder blij met hem.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van de weinige goede punten van Felix Meurders: Die hield zijn mond
Jeugdsentiment, B&Aquote:Op donderdag 28 december 2017 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeurpieten. Toen kon dat nog want Sylvana was er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Slijpers en Eddy Ouwens waren wat minder blij met hem.
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeurpieten. Toen kon dat nog want Sylvana was er niet bij betrokken.
Echt he. Een wonder was het.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef D. het volgende:
De jeugd van nu is verwend, en ze weten het niet eens
Ik weet nog wat een openbaring mijn eerste walkman was
Gewoon met muziek over straat
Ik weet nog dat ik op een gegeven moment een walkman had dat automatisch kant A overzette naar kant B. Hoefde je het ding er zelf niet uit te halen en om te draaien.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef D. het volgende:
De jeugd van nu is verwend, en ze weten het niet eens
Ik weet nog wat een openbaring mijn eerste walkman was
Gewoon met muziek over straat
Oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 28 december 2017 17:28 schreef asco het volgende:
[..]
Echt he. Een wonder was het.
En ma maar batterijen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |