Had de oude dan laten staanquote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Alvast een boom in huis voor volgend jaar
ik heb de boom niet eens staanquote:
Stream loopt wat achter vriendquote:
Zeker omdat ik dacht dat ze helemaal niet van dat soort muziek zou houden. Heel degelijke vrouw verder. Maar ja, jaren 60 meegemaakt hequote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd leuk om zo'n onverwachte wending te hebben. Dan brandt er opeens een heelrijk gesprek los
Oh, heb geen stream.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stream loopt wat achter vriend
Mooi tochquote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker omdat ik dacht dat ze helemaal niet van dat soort muziek zou houden. Heel degelijke vrouw verder. Maar ja, jaren 60 meegemaakt he
Bleek dus een verassende muziek smaak te hebben. Later nog wat van mijn smaak laten horen (het hardere werk van nu en jaren ‘80/‘90 en daar kon ze ook wel veel van waarderen
Ik was er niet met kerst en vond het onzin dat de buren plezier van mn boom zouden hebben van 23 dec tot 1 januari terwijl ik er zelf niet ben.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, de katten zijn nog niet oud genoeg
Net als Ensaf in februari: KLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2quote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Alvast een boom in huis voor volgend jaar
Neequote:
Dit is zo herkenbaar voor iemand die het merendeel van zijn leven katten heeft gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, de katten zijn nog niet oud genoeg
Ja heel leuk. Blijkt ook dat je te snel vooroordelen hebt. Al is dat ook logisch als je binnenkomt en André Rieu staat opquote:
onze katten werden meteen gedresseerdquote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar voor iemand die het merendeel van zijn leven katten heeft gehad
Zeg me dat je dit verzint.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
"Kus van Roos en hoefjes van Aldis"!
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net als Ensaf in februari: KLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2
In april: ONZ / [BOEKVERBRANDING] Ik heb een boek van Youp van 't Hek
Tijdens het WK in juliKLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2
het was ruud in de nek geschoten, maar dat ligt nogal gevoelig op het mediaparkquote:Op donderdag 28 december 2017 17:13 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand Ruud nu in zijn nek geschoten of wat zei die nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |