Kansloos jaquote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Vanuit Rotterdam naar Duitsland rijden voor vuurwerk_____!
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou veel luisterplezier nog, vanavond moeten jullie het een keer zonder mij doen. Dat is best lang geleden voor deze reeks.
(radio blijft wel aan, uiteraard)
Kan de reeks niet dicht dan ter gedachtenis aan jouquote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou veel luisterplezier nog, vanavond moeten jullie het een keer zonder mij doen. Dat is best lang geleden voor deze reeks.
Ik ga je wel missen hoor, straks ben je geen nummer 1 poster meerquote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dánquote:Op donderdag 28 december 2017 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zei hij nou 020? Maar dat is beter als 030 hé.
Veel plezier met je vriendin!quote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een goed plan.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan de reeks niet dicht dan ter gedachtenis aan jou
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
State of Indepence is aardig tot en met 'ze komme niet, ze komme wel' en dan die saxsolo en de dudududu's.
Daarna echter krijgt het een opbouw van ongeevenaarde schoonheid.
En dan maar 25 kilo mee mogen nemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Vanuit Rotterdam naar Duitsland rijden voor vuurwerk_____!
Jij snapt mquote:Op donderdag 28 december 2017 17:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
State of Indepence is aardig tot en met 'ze komme niet, ze komme wel' en dan die saxsolo en de dudududu's.
Daarna echter krijgt het een opbouw van ongeevenaarde schoonheid.
Groetjesquote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ook kerstbomen verbranding (meer hout en pallets trouwens maar ok)...waar volwassen mannen van 30/40 jaar hele dagen vanaf de 20e ongeveer op dat terrein bivakkeren, dus ook met kerst. Vind dat altijd iets sneus hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan maar 25 kilo mee mogen nemen.
Denk het niet, elk uur is er wel een nummer dat niet leuk is.. zelfs in de top 10 vorig jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:05 schreef D. het volgende:
Niet 1 slecht nummer komend uur
Is dat al eerder geweest?
Om te voorkomen dat iemand er alvast een vuurtje bij houdt?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Hier ook kerstbomen verbranding (meer hout en pallets trouwens maar ok)...waar volwassen mannen van 30/40 jaar hele dagen vanaf de 20e ongeveer op dat terrein bivakkeren, dus ook met kerst. Vind dat altijd iets sneus hebben
Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:05 schreef D. het volgende:
Niet 1 slecht nummer komend uur
Is dat al eerder geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |