abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:02:49 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490547

Em hier weer verder..

Plaats hier alleen de streamverslagen.

Commentaar kan in het betreffende topic

I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 00:29:34 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490648

Eeeh, dit is 'm eigenlijk.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_490716
Robin staat buiten met een bal omhoog te gooien; bekenden van Robin staan buiten het hek keihard muziek te draaien ('ben je geil of wil je een koekje', 'ja dat is mooi man', 'countryboy'). Hij geniet ervan, roept en gilt en fluit, 'bedankt ik ga doooooor !!'
'stappen goehoed !'en 'bedankt voor de helikopteeerr'.

Stream gaat nu over op binnenbeeld.

LOL + LOL = HIHI
pi_490732
Desiree wordt in de DBK geroepen.

Bianca vermaakt zich met Jody.
Robin verteld dat ie een gigantisch belkorps achter zich heeft staan. Bianca heeft vorig jaar gebeld voor Ruud dat ie moest blijven. Maar ze vind dat bellen wel belachelijk duur.

Bianca wil zaterdag d'r schoen zetten.

Bianca wil dat de Privé maar opdondert. Geen foto's meer voor de Privé. Dat gaat haar te ver.

Robin doet een stemmetje: "weer een stapavond door mijn neus geboord". Hij zingt: "Should I stay or should I go now".

Koos en Robin vinden een hond beter dan een geit.

Koos denkt dat hij, Robin en Sjors volgende keer genomineerd zullen worden.

Dees is terug uit DBK. Ze was nog een keer gefeliciteerd. Jody gaat morgen weer weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-11-2000 01:00]

pi_490824
Koos praat met Bianca over Ferdi, dat hij alleen Hieke achterna loopt met de camera en niet de tijd neemt om andere foto's te maken. Hieke is in geen velden of wegen te bekennen. Volgens Dees is ze haar longen uit haar lijf aan het huilen. Ferdi is er ook niet... Koos heeft het erover gehad met Ferdi zegt 'ie; "als je er straks uit moet Ferdi, dan staat Fahrid daar." 'Ja dat zal pijn doen' reageerde Ferdi.
Georgie komt effe tussendoor; we gaan met z'n allen onze schoen zetten !
Ze hebben het erover of er continu een hond in huis zou kunnen zijn....

Kippen komen tussendoor...

LOL + LOL = HIHI
pi_490826
*nog effe dan

Ze willen graag Sinterklaas in huis. Koos zou Ruud wel als Sinterklaas willen. Robin wil alleen de echte Sint .

Georgie vind Jody erg leuk. Hij wil wel elke week een logeer-hond.

Koos haat katten. Bianca zou in het huis best een kat willen, maar het zou volgens haar niet werken.

-reclame-

Koos zegt tegen dat Dees dat Jody een beroemde hond wordt. Dees moet er om lachen.

Georgie speelt met Jody, rollebolt over de grond.

Hieke en Ferdi zijn in geen velden of wegen te bekennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-11-2000 01:15]

vrijdag 24 november 2000 @ 01:15:14 #7
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_490831
Crisis in het Big Brother huis: Hieke ligt 'haar longen uit het lijf te huilen', zegt Bianca. Eerder was er een aanvaring tussen Hieke en Koos, over foto's nemen en dat er meer foto's zijn van haar dan van hem, maar ik neem toch aan dat dat de aanleiding niet was.
Georgie is vrolijk. Speelt ook met de hond. Misschien leeft-ie wel op na de scheiding.
pi_490837
Volgens Dees huilt Hieke haar longen eruit op bed. Ferdi is bij haar.
Alles van de laatste paar weken komt eruit volgens Bianca.

In woonkamer kletsen Koos, Dees, Bianca en Georgie verder over honden en katten. Jody kluift wat op grond aan groot bot.
Morgen moet ie weer weg. Dees zegt dat ie vannacht wel op de bank blijft slapen.
Georgie speelt met de hond en heeft er zo te zien wel plezier in.
Bianca bewondert Dees haar armband. Ze zou 'm zelf ook wel willen.
Dees verbaast zich erover dat Jody zo op haar gemak is

vrijdag 24 november 2000 @ 01:18:07 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490842
Koos vertelde dat Hieke pissig op Koos werd toen hij opmerkte dat Fewdi van Hieke veel foto's maakte. Veel meer dan van hem.

Koos : dat is gewoon zo !

Eerder meende ik al dat Hieke jaloers was op Dees, die haar hond mocht zien, en zij haar Indy niet.

Bianca : Fewdi is verliefd !
Bianca : hij loopt als een hondje achter haar aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-11-2000 01:18]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_490865
Koos tegen Georgie: 3 keer genomineerd en 3 keer niet!
Bianca gaapt en zegt dat ze morgen weer vroeg op moeten.
Desiree is ook doodmoe.
Georgie is na zijn lange slaapsessie nog zeer actief, klets honderduit en verobert gejaagd de knabbeltjes.

Dees hoorde buiten iemand schreeuwen die met Robin wilde vrijen.
Robin reageert vanuit de keuken door te zeggen dat ie zijn zaad niet overal neer wil leggen.
Dees, Bianca en Koos concluderen dat het nu best goed gaat met Georgie.
Dees tegen Jody: Nu ben je zelf op televisie meid!
Dees ziet dat de hond ontzetten moe is.
Desiree voelt zich ietwat schuldig over de huilbui van Hieke. Bianca vermaant haar meteen dat dat absoluut niet nodig is, is goed voor Hieke zegt ze.

pi_490884
Bianca beweert dat er meer aan de hand is: een van de redenen om in het BB-huis te gaan is omdat er het een en ander achter haar ligt om hier uit te zoeken. Voor zo ver ik begrijp huilt Hieke (nogal buiten beeld) om haar niet al te lekker lopende relatie. Toen zij zelf een goed lopende relatie had, had zij geen behoefte om in het BB-huis te gaan vorig jaar.

En nu is er een wat saaie discussie tussen Koos en Bianca bezig... wat Bianca al dan niet zou bedoelen en/of invullen voor Koos.

pi_490898
Koos probeert zijn vroegere nominatie-punten aan Bianca uit te leggen. Bianca verdedigt haar gedrag uit de beginperiode in het huis.

*god wat zitten ze te kutten al de hele avond met het geluid

Robin staat buiten weer te schreeuwen. (niet te verstaan)
Hij komt binnen zeggen dat er mensen buiten voor Hieke zijn.

Koos en Bianca voeren kribbig gesprek over Bianca.
Koos vindt op lacherige toon dat ze op moet passen in de buitenwereld met haar maniertjes. Bianca voelt zich aangevallen en reageert wat ge-ergerd.
BB moeit zich buiten met het geschreeuw van Hieke.
Bianca schreeuwt naar buiten: Heb toch schijt aan die redactie!!

Robin zingt wat aan de keukentafel en gaat stug verder met het gevangeniswerk.

Georgie loopt wat rond. Robin nu in woonkamer erbij. Jody gaat op commando van Desiree braaf liggen midden in kamer, even, en is weer weg.

vrijdag 24 november 2000 @ 01:40:09 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490901
Hieke wordt door Robin naar buiten geroepen.

Robin : er zijn mensen voor jou.

Even later hoor ik Hieke schreeuwen in de tuin.
H. : hoe gaat ie ? Hoe was de bruiloft. Hoe is het met Indy ? Goed ? Ik moet gaan.

Bianca zegt manend tegen ' de jongens ' dat ze Hieke nu met rust moeten laten en dat Hieke zelf wel bepaald of ze weer naar binnen komt.
B. : schijt aan de redactie. Ze heeft het nu nodig.

pi_490944
Koos en Bianca zijn het oneens, nu weer over de aantallen lintjes. Opeens zwijgt Bianca en gaat de aandacht van Jody zoeken. Ze kan het vanavond niet winnen van een strijdlustige discussie-Koos die in wat cynische doen is.

Koos zegt dat ie doodziek zou zijn geweest als Robin vanavond naar huis moest. Sprint vervolgens naar buiten, roept iets naar iemand buiten de hekken (niet te verstaan). Robin hem achterna. (streams blijven op binnen)

Robin weer terug aan keukentafel.
Dees zegt dat Kim lief is. Koos vindt Kim een lekkere lieve nuchtere meid, die zich het hoofd niet op hol laat brengen door een 28-jarige knul.

(streams springen naar badkamer waar Bianca en Georgie zijn)

Georgie wast wat kleren in bad. Hij is blij voor Kimmie die graag weg wilde zegt ie. Ook Georgie heeft het af en toe wel gehad in het huis. Met maximaal 3 personen zal ie nog contact hebben na BB, ook met Dees misschien nog. Zijn team van 5 op het eind kan nog steeds waar hij in het begin van BB op hoopte, nu Kim weg is.

Bianca streelt hem wat over zijn haren en mmmmmmmt wat op wat Georgie vertelt over het nomineren. Wordt nu makkelijk voor hem. Flinke wasgeluiden overstemmen nu de conversatie.
Georgie die de wasemmer omkiepert: Wat een gorigheid!
Hij laat de emmer weer met vers water vollopen.

Koos komt zijn tanden poetsen. Bianca ratelt onverstaanbaar door terwijl de kraan loopt.

vrijdag 24 november 2000 @ 01:59:28 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490947
Bianca zit nu met Georgie te praten in de badkamer.

G. : ik heb nog steeds mijn team van 5. Alleen Kim is er nu uit.
B. : als er wat is, zeg je het he ?

G. : ik kreeg b.v. tranen in mijn ogen om de tranen van Fewdi, die dacht dat ik misschien weg zou gaan, dan van het vertrek van Kim. Zo nuchter ben ik nu.

G. is met de was bezig.
B. : als je knuffelen wilt kom je gewoon naar mij toe.
Beiden gaan met de was bezig.

>welterusten, en succes verder !
>waar is Qt ?

vrijdag 24 november 2000 @ 02:00:57 #16
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_490949
Georgie en Bianca in de badkamer. Georgie wast. Morgen gaat-ie rustig aan doen. De hele dag in bed. Hij moet nu even uitrusten. Bianca begrijpt het helemaal.

Verder gaat het over nomineren. Samen staan ze sterk in hun haat. Voor hem zelf wordt het nomineren steeds gemakkelijker. Hij wil overblijven met Ferdi, Bianca, Hieke, Desiree. Bianca wil dat ook.

Georgie wordt aldoor genomineerd omdat de mensen die hem nomineren er nog steeds inzitten.

(Hij weet niet dat Hieke en Desiree hem ook wel eens genomineerd hebben, en dat Hieke er niet langer tegen kan dat hij de hele dag in bed ligt.)

Bianca helpt met de was. Ze hebben het over Kim. Georgie ziet het wel zitten. Bianca probeert wat te remmen. Georgie relativeert nu ook.

vrijdag 24 november 2000 @ 02:45:57 #17
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_490987
doe ook eens een poging....

val in een gesprek tussen K en B in de slaapkamer.

K: erger me aan G, maar ben toch overtuigd van zijn goedheid.

B: je probeert alles van twee kanten te zien
K: tussen G en K is het gauw over buiten denk ik.

B. Nou, ik weet niet, het ene moment dacht ik: die voelt niks voor hem, en het andere moment lag ze in zijn armen.

K: mooie nuchtere meid, die Kim, lak aan alles.

K: ze vroegen in de DBK of ik voor de winst ging...
als je zeker weet dat je niet wint, zou je er dan uitgaan ??
Nee, ik zou blijven, heb leuke dingen meegemaakt.
als ik er over 4 weken uitmoet zo het echt hatelijk zijn.
een soort 2e worden in de tour vind ik dat.

B: is eigenlijk niet te vergelijken, wat wij hebben meegemaakt.
K;Ze zeiden ook nog dat aan het eind de concurentie toe zou nemen.

B: hebben ze mij niks over gevraagd

K: dat je je op je beste manier laat zien, maar je kan geen 10 weken toneel spelen.

B: dat had ik vorig jaar met Ruud ook , die was van het begin mijn favo.

K: maar ze wilden toch ff van me weten of ik alleen voor de geldprijs ga.

K:Nogmaals het lijkt me erg als ik negen dagen van te voren weg moet.

Bi: beaamt dit !

Bi: maar zoals KIm, die heeft zich abslouut niet druk gemmakt over dat geld, nu gaat ze eruit met een goed gevoel.....maar of dat ook zo is als je bij de laatste vijf zit ???

B: als jij genomineerd wordt met G en R...wat denk je dan ???

K: dan vlieg ik eruit, verder heb ik mazzel gehad met de nominaties, eerst Darius, toen Miranda, nou ja...later werd het spannend met Annet. Maar las het tussen mij G, en R gaat, dan vlieg ik eruit.

K; Ferdi is rebels.

B: heft nu een andere kant laten zien door Hieke.

K: We zullen het zien

REKLAME

pi_490992
alleen dees in woonkamer
koos komt binnen
dees zegt dat die hond gaat piepen als ze in de slaapkamer zou slapen , dus gaat op de bank slapen.
koos vraagt of ze dan niet beter op een matras kan gaan liggen , maar dee zegt dat ze niet op de grond wil slapen.
koos pakt toch een matras voor haar
dees vraagt van wie dat matras is.
koos : "die is van euh.....hoe heet ze ook alweer......nou , die is van.....ik kan er niet opkomen
dees : "van annet ?"
koos : "van annet ja"

dees weer alleen in de woonkamer

dees praat nog een kwartier tegen haar hond
met woorden als : moet je nog plassen ? , vrouwtje lang weg geweest he , vrouwtje komt over en paar weken weer terug he , ben je naar de kapper geweest ? wat zie je er mooi uit enz.
ze gaat toch maar op het matras liggen.
Ze roept die hond en die gaat naast haar matras liggen , ze slaat een arm om hem heen en gaat zo slapen (ze liggen nog net niet lepeltje lepeltje).

04:00
ze slaapt

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 november 2000 @ 09:17:23 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491045
Cam 1 op de woonkamer waar Jody ligt te slapen en op cam 2 zien we Desiree liggen slapen op het matras.

Als achtergrond geluid mogen we wederom genieten van de heipalen voor de rest erg rustig in huis.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 24 november 2000 @ 10:01:07 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491066
De hond van Desiree wordt even wakker en ziet zijn vrouwtje nog liggen slapen en gaat er zelf maar eens ook weer bij liggen. Nou Dees leuk hoor voor je hond, met een uur wordt ie er weer uitschopt en ze heeft alleen maar liggen slapen
  vrijdag 24 november 2000 @ 10:11:29 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491074
10.00
Cams gaan even over naar de slaapkamer waar ook alles rustig is. Ferdie ligt nog vredig te slapen in zijn twee persoons bed, even terug naar de huiskamer waar Desiree ligt te slapen en vervolgens naar Robin zijn bed die ook nog ligt te slapen Ja zoom maar even in hij slaapt echt
BB: Robin wil jij en je medebewoners nu opstaan
Robin wil jij en je medebewoners nu opstaan
En nu er uit Ja Mamma

Desiree loopt door het huis en geeft haar hond water te drinken

Hieke wordt ook wakker en begint over het wakker maken

Blijkt Robin's moeder te zijn hebben ze waarschijn gisteravond opgenomen
Bianca is ook wakker en gaat tanden poetsen

Robin blijft trouwens stug in bed liggen

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 24-11-2000 10:15]

vrijdag 24 november 2000 @ 11:10:53 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491123
Bewoners hebben als 20.000 lintjes maar gaan ook het laatste uur nog even door met lintjes maken, de weekopdracht is dus geslaagt

De hond is nog steeds aanwezig en Desiree ligt er mee te knuffelen terwijl de rest druk bezig is met de lintjes aan de keukentafel

vrijdag 24 november 2000 @ 11:39:54 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491149
De hond is weer naar huis en desiree jankt lichtjes
Luisterd met haar oor op de deur
pi_491268
De weekopdracht is inderdaad geslaagd. Is net aan de bewoners verteld.
Koos verteld net aan Bianca en anderen dat hij zich irriteert aan Georgie Porgy.
Waarom paradeert hij toch in zijn handdoekje.
Hij loopt de hele tijd zo door het huis.
B: moet er om lachen, het is har ook al eens opgevallen.
Ik moet al weer weg , dochter van school halen.
Ze zijn nu druk bezig met het boodschappen lijstje.
pi_491803
Ben eigenlijk met andere dingen bezig, maar er valt een beetje een gat in de verslagen. Speciaal voor Harry heb ik ff de streams aangezet...

Zag net Hieke en Ferdi samen
buiten bij de oven. Ze schreven weer in de lucht. Ferdi begreep Hieke al nauwelijks, dus ik kan er helemaal nix van maken. Veel jaja, en dat is goed iig.

Dan staat Hieke op. Babbelt wat over een kip met diaree. Dat het rustig is nu en ze dat wel ff lekker vindt. Ferdi vindt het saai.

Dan of Ferdi Hieke begrijpt oid. Dat doet ie en 'het' is ook alleen maar voor deze ene keer.. Sowwy, begrijp er ook nix van...

Hieke gaat naar binnen. Ferdi gaat voetballen. Bianca komt ff bij hem kijken: 'Alles goed Fer?' Ze babbelen wat terwijl ie een balletje schiet en ze gaat dan al snel naar binnen.

Ferdi blijft fluitend achter en speelt met de voetbal. Gaat nu ook naar binnen. Daar staan Desiree en Hieke te koken.

Er is een discussie tussen Hieke en Robin(?). Gaat over geld. Ze klinkt niet blij. Had een boodschap gekregen in de DBK. Over hoeveel geld de bewoners moesten betalen. Waarschijnlijk hun zakgeld in ruil voor extraatjes ofzo Ze weet verder niet wanneer het betaald moet worden, alleen hoeveel het moet kosten. Robin sputtert heel erg ver weg ook iets. Kan het niet verstaan. Hieke: 'Das helemaal lekker' Ze klinkt geirriteerd.

De Stem vertelt over wat de bedoeling is. Heeft idd iets met boodschappen te maken.

Ze gaan verder met eten koken. Bianca en Dees nu. Ze hebben het over vis.

Sowwy, maar ik moet nu iets anders gaan doen en geef het stokje dus door...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')