Em hier weer verder..
Plaats hier alleen de streamverslagen.
Commentaar kan in het betreffende topic
Eeeh, dit is 'm eigenlijk.
Stream gaat nu over op binnenbeeld.
Bianca vermaakt zich met Jody.
Robin verteld dat ie een gigantisch belkorps achter zich heeft staan. Bianca heeft vorig jaar gebeld voor Ruud dat ie moest blijven. Maar ze vind dat bellen wel belachelijk duur.
Bianca wil zaterdag d'r schoen zetten.
Bianca wil dat de Privé maar opdondert. Geen foto's meer voor de Privé. Dat gaat haar te ver.
Robin doet een stemmetje: "weer een stapavond door mijn neus geboord". Hij zingt: "Should I stay or should I go now".
Koos en Robin vinden een hond beter dan een geit.
Koos denkt dat hij, Robin en Sjors volgende keer genomineerd zullen worden.
Dees is terug uit DBK. Ze was nog een keer gefeliciteerd. Jody gaat morgen weer weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-11-2000 01:00]
Kippen komen tussendoor...
Ze willen graag Sinterklaas in huis. Koos zou Ruud wel als Sinterklaas willen. Robin wil alleen de echte Sint .
Georgie vind Jody erg leuk. Hij wil wel elke week een logeer-hond.
Koos haat katten. Bianca zou in het huis best een kat willen, maar het zou volgens haar niet werken.
-reclame-
Koos zegt tegen dat Dees dat Jody een beroemde hond wordt. Dees moet er om lachen.
Georgie speelt met Jody, rollebolt over de grond.
Hieke en Ferdi zijn in geen velden of wegen te bekennen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-11-2000 01:15]
In woonkamer kletsen Koos, Dees, Bianca en Georgie verder over honden en katten. Jody kluift wat op grond aan groot bot.
Morgen moet ie weer weg. Dees zegt dat ie vannacht wel op de bank blijft slapen.
Georgie speelt met de hond en heeft er zo te zien wel plezier in.
Bianca bewondert Dees haar armband. Ze zou 'm zelf ook wel willen.
Dees verbaast zich erover dat Jody zo op haar gemak is
Koos : dat is gewoon zo !
Eerder meende ik al dat Hieke jaloers was op Dees, die haar hond mocht zien, en zij haar Indy niet.
Bianca : Fewdi is verliefd !
Bianca : hij loopt als een hondje achter haar aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-11-2000 01:18]
Dees hoorde buiten iemand schreeuwen die met Robin wilde vrijen.
Robin reageert vanuit de keuken door te zeggen dat ie zijn zaad niet overal neer wil leggen.
Dees, Bianca en Koos concluderen dat het nu best goed gaat met Georgie.
Dees tegen Jody: Nu ben je zelf op televisie meid!
Dees ziet dat de hond ontzetten moe is.
Desiree voelt zich ietwat schuldig over de huilbui van Hieke. Bianca vermaant haar meteen dat dat absoluut niet nodig is, is goed voor Hieke zegt ze.
En nu is er een wat saaie discussie tussen Koos en Bianca bezig... wat Bianca al dan niet zou bedoelen en/of invullen voor Koos.
*god wat zitten ze te kutten al de hele avond met het geluid
Robin staat buiten weer te schreeuwen. (niet te verstaan)
Hij komt binnen zeggen dat er mensen buiten voor Hieke zijn.
Koos en Bianca voeren kribbig gesprek over Bianca.
Koos vindt op lacherige toon dat ze op moet passen in de buitenwereld met haar maniertjes. Bianca voelt zich aangevallen en reageert wat ge-ergerd.
BB moeit zich buiten met het geschreeuw van Hieke.
Bianca schreeuwt naar buiten: Heb toch schijt aan die redactie!!
Robin zingt wat aan de keukentafel en gaat stug verder met het gevangeniswerk.
Georgie loopt wat rond. Robin nu in woonkamer erbij. Jody gaat op commando van Desiree braaf liggen midden in kamer, even, en is weer weg.
Robin : er zijn mensen voor jou.
Even later hoor ik Hieke schreeuwen in de tuin.
H. : hoe gaat ie ? Hoe was de bruiloft. Hoe is het met Indy ? Goed ? Ik moet gaan.
Bianca zegt manend tegen ' de jongens ' dat ze Hieke nu met rust moeten laten en dat Hieke zelf wel bepaald of ze weer naar binnen komt.
B. : schijt aan de redactie. Ze heeft het nu nodig.
Koos zegt dat ie doodziek zou zijn geweest als Robin vanavond naar huis moest. Sprint vervolgens naar buiten, roept iets naar iemand buiten de hekken (niet te verstaan). Robin hem achterna. (streams blijven op binnen)
Robin weer terug aan keukentafel.
Dees zegt dat Kim lief is. Koos vindt Kim een lekkere lieve nuchtere meid, die zich het hoofd niet op hol laat brengen door een 28-jarige knul.
(streams springen naar badkamer waar Bianca en Georgie zijn)
Georgie wast wat kleren in bad. Hij is blij voor Kimmie die graag weg wilde zegt ie. Ook Georgie heeft het af en toe wel gehad in het huis. Met maximaal 3 personen zal ie nog contact hebben na BB, ook met Dees misschien nog. Zijn team van 5 op het eind kan nog steeds waar hij in het begin van BB op hoopte, nu Kim weg is.
Bianca streelt hem wat over zijn haren en mmmmmmmt wat op wat Georgie vertelt over het nomineren. Wordt nu makkelijk voor hem. Flinke wasgeluiden overstemmen nu de conversatie.
Georgie die de wasemmer omkiepert: Wat een gorigheid!
Hij laat de emmer weer met vers water vollopen.
Koos komt zijn tanden poetsen. Bianca ratelt onverstaanbaar door terwijl de kraan loopt.
G. : ik heb nog steeds mijn team van 5. Alleen Kim is er nu uit.
B. : als er wat is, zeg je het he ?
G. : ik kreeg b.v. tranen in mijn ogen om de tranen van Fewdi, die dacht dat ik misschien weg zou gaan, dan van het vertrek van Kim. Zo nuchter ben ik nu.
G. is met de was bezig.
B. : als je knuffelen wilt kom je gewoon naar mij toe.
Beiden gaan met de was bezig.
>welterusten, en succes verder !
>waar is Qt ?
Verder gaat het over nomineren. Samen staan ze sterk in hun haat. Voor hem zelf wordt het nomineren steeds gemakkelijker. Hij wil overblijven met Ferdi, Bianca, Hieke, Desiree. Bianca wil dat ook.
Georgie wordt aldoor genomineerd omdat de mensen die hem nomineren er nog steeds inzitten.
(Hij weet niet dat Hieke en Desiree hem ook wel eens genomineerd hebben, en dat Hieke er niet langer tegen kan dat hij de hele dag in bed ligt.)
Bianca helpt met de was. Ze hebben het over Kim. Georgie ziet het wel zitten. Bianca probeert wat te remmen. Georgie relativeert nu ook.
val in een gesprek tussen K en B in de slaapkamer.
K: erger me aan G, maar ben toch overtuigd van zijn goedheid.
B: je probeert alles van twee kanten te zien
K: tussen G en K is het gauw over buiten denk ik.
B. Nou, ik weet niet, het ene moment dacht ik: die voelt niks voor hem, en het andere moment lag ze in zijn armen.
K: mooie nuchtere meid, die Kim, lak aan alles.
K: ze vroegen in de DBK of ik voor de winst ging...
als je zeker weet dat je niet wint, zou je er dan uitgaan ??
Nee, ik zou blijven, heb leuke dingen meegemaakt.
als ik er over 4 weken uitmoet zo het echt hatelijk zijn.
een soort 2e worden in de tour vind ik dat.
B: is eigenlijk niet te vergelijken, wat wij hebben meegemaakt.
K;Ze zeiden ook nog dat aan het eind de concurentie toe zou nemen.
B: hebben ze mij niks over gevraagd
K: dat je je op je beste manier laat zien, maar je kan geen 10 weken toneel spelen.
B: dat had ik vorig jaar met Ruud ook , die was van het begin mijn favo.
K: maar ze wilden toch ff van me weten of ik alleen voor de geldprijs ga.
K:Nogmaals het lijkt me erg als ik negen dagen van te voren weg moet.
Bi: beaamt dit !
Bi: maar zoals KIm, die heeft zich abslouut niet druk gemmakt over dat geld, nu gaat ze eruit met een goed gevoel.....maar of dat ook zo is als je bij de laatste vijf zit ???
B: als jij genomineerd wordt met G en R...wat denk je dan ???
K: dan vlieg ik eruit, verder heb ik mazzel gehad met de nominaties, eerst Darius, toen Miranda, nou ja...later werd het spannend met Annet. Maar las het tussen mij G, en R gaat, dan vlieg ik eruit.
K; Ferdi is rebels.
B: heft nu een andere kant laten zien door Hieke.
K: We zullen het zien
REKLAME
dees weer alleen in de woonkamer
dees praat nog een kwartier tegen haar hond
met woorden als : moet je nog plassen ? , vrouwtje lang weg geweest he , vrouwtje komt over en paar weken weer terug he , ben je naar de kapper geweest ? wat zie je er mooi uit enz.
ze gaat toch maar op het matras liggen.
Ze roept die hond en die gaat naast haar matras liggen , ze slaat een arm om hem heen en gaat zo slapen (ze liggen nog net niet lepeltje lepeltje).
04:00
ze slaapt
Als achtergrond geluid mogen we wederom genieten van de heipalen voor de rest erg rustig in huis.
Desiree loopt door het huis en geeft haar hond water te drinken
Hieke wordt ook wakker en begint over het wakker maken
Blijkt Robin's moeder te zijn hebben ze waarschijn gisteravond opgenomen
Bianca is ook wakker en gaat tanden poetsen
Robin blijft trouwens stug in bed liggen
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 24-11-2000 10:15]
De hond is nog steeds aanwezig en Desiree ligt er mee te knuffelen terwijl de rest druk bezig is met de lintjes aan de keukentafel
Zag net Hieke en Ferdi samen
buiten bij de oven. Ze schreven weer in de lucht. Ferdi begreep Hieke al nauwelijks, dus ik kan er helemaal nix van maken. Veel jaja, en dat is goed iig.
Dan staat Hieke op. Babbelt wat over een kip met diaree. Dat het rustig is nu en ze dat wel ff lekker vindt. Ferdi vindt het saai.
Dan of Ferdi Hieke begrijpt oid. Dat doet ie en 'het' is ook alleen maar voor deze ene keer.. Sowwy, begrijp er ook nix van...
Hieke gaat naar binnen. Ferdi gaat voetballen. Bianca komt ff bij hem kijken: 'Alles goed Fer?' Ze babbelen wat terwijl ie een balletje schiet en ze gaat dan al snel naar binnen.
Ferdi blijft fluitend achter en speelt met de voetbal. Gaat nu ook naar binnen. Daar staan Desiree en Hieke te koken.
Er is een discussie tussen Hieke en Robin(?). Gaat over geld. Ze klinkt niet blij. Had een boodschap gekregen in de DBK. Over hoeveel geld de bewoners moesten betalen. Waarschijnlijk hun zakgeld in ruil voor extraatjes ofzo Ze weet verder niet wanneer het betaald moet worden, alleen hoeveel het moet kosten. Robin sputtert heel erg ver weg ook iets. Kan het niet verstaan. Hieke: 'Das helemaal lekker' Ze klinkt geirriteerd.
De Stem vertelt over wat de bedoeling is. Heeft idd iets met boodschappen te maken.
Ze gaan verder met eten koken. Bianca en Dees nu. Ze hebben het over vis.
Sowwy, maar ik moet nu iets anders gaan doen en geef het stokje dus door...
21.15u
Er wordt (helaas) besloten te gaan kaarten.
Koos: "Nah, klaveren dan maar..."
* Liefje houdt niet van kaartende bewoners, komt misschien later nog wel even terug
21.15u
Er wordt (helaas) besloten te gaan kaarten.
Koos: "Nah, klaveren dan maar..."
* Liefje houdt niet van kaartende bewoners, komt misschien later nog wel even terug
Koos en Bianca zijn aan het schaken, Bianca wint. Robin zit erbij in de woonkamer. Het is heel stil hier, alleen wat schaakpraat soms.
Bij de eettafel zit Fewdi op een stoel, Hieke zit op tafel en Georgie ligt languit op tafel. Er wordt hier een beetje geouwehoerd.
Dees is niet in beeld,
De camera knikt bevestigend op de vraag van Georgie of ze bloot in de vijver moeten springen.
Georgie en Ferdi kunnen er hard om lachen.
Ferdi: "Hij is er echt zo één die als een vrouw gaat zitten chatten."
G: Vinden jullie mij sexueel gefrustreerd?
C: zwenkt naar Hieke
G: Oh .. HIEKE vind je gefrustreerd
C: NEE
G: Alles goed met Cindy?
C: JA
Ergens daar middenin:
BB: 'Willen jullie onze cameramensen niet lastigvallen..?'
F: 'Gaan we gewoon door?'
Camera: 'JA'
Grote hilariteit
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 24-11-2000 23:25]
Zou jij je 108 dagen laten opsluiten
Met camera's?
C: geen reaktie
Als we de rollen nou een omdraaien, wij achter de schermen en jullie in het huis
C: NEE
Camera zwenkt helemaal naar de hoek en staat nu op een jas bij de muur gericht.
'Ah.. we moeten ophouden...'
Het spelletje is voorbij.
De camera reageert even niet, Ferdi: "Wankers."
Om uiteindelijk toch maar weer aandacht te krijgen zegt Ferdi:
"Héé Sjors, zullen we gaan zoenen?"
waarna slobbergeluiden door mijn speakers schallen.
Redactie; svp schakelen naar de woonkamer?
B: Ik stond ingeschreven bij castingbureau in Amsterdam.. [naam niet opgevangen]. Nu niet meer hoor, maar je blijft altijd wel ergens in het bestand staan.
G: Hey, ik ook. Toen ik al was uitgekozen voor BB belden ze nog of ik niet mee wou doen aan een promo-filmpje voor BB. Toen heb ik gezegd dat ik niet kon.
..
B: Ik had bijna een commercial voor Heineken gedaan, in Canada. Was ingesproken op m'n antwoordapparaat, maar dat hoorde ik te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |