abonnement Unibet Coolblue
pi_176076347
We zitten nu net als vorige jaar in een belangrijke periode waarbij de mensheid mogelijk nog meer inzichten krijgt. We zitten nu al een jaar in deze rust cyclus die de planeet ontvangen heeft. Hebben jullie ook de rust en energie gevoelt dit jaar, het jaar van vernieuwingen en opportuniteiten?


Hier nog een indepth filmpje, over menstrueren in het verleden tijdens de nieuwe maan en het verbinden wat nu gebeurd tijdens een nieuwe maan:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176076434
Heerlijke cycluus :9~
pindazakje
pi_176809488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Heerlijke cycluus :9~
:)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 11 februari 2018 @ 12:45:28 #4
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177105461
Wat is die vrouw spiritueel zeg. Echt zeer spiritueel! Volgens mij is haar ziel zeer oud en is dit haar laatste incarnatie op aarde, voordat zij opgaat in de alomvattende Bron.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  zondag 11 februari 2018 @ 12:56:53 #5
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177105770
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177137946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef firefly3 het volgende:
We zitten nu net als vorige jaar in een belangrijke periode waarbij de mensheid mogelijk nog meer inzichten krijgt. We zitten nu al een jaar in deze rust cyclus die de planeet ontvangen heeft. Hebben jullie ook de rust en energie gevoelt dit jaar, het jaar van vernieuwingen en opportuniteiten?


Hier nog een indepth filmpje, over menstrueren in het verleden tijdens de nieuwe maan en het verbinden wat nu gebeurd tijdens een nieuwe maan:

Wie schuilt er achter het pseudoniem firefly3 vraag ik me al een tijdje af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')