Strakke beat ookquote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit nummer heeft een geweldige productie. Die twee B's waren toch wel ergens goed voor.
Frank Carter & The Rattlesnakes, had er toen ik die poster zag nog nooit van gehoord maar vond hem wel vetquote:
Dat maakt niks uitquote:
quote:
Ik begin het ook steeds meer te waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest eerst nooit wat hebben van ABBA, maar ik vind sommige nummers wel zo verdomde lekker nu.
Nice, mooi uur komt eraan dusquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Talk Talk en The The achter elkaar, hoe bedenken ze het
Heb ik ook. Ik had echt haat.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds meer te waarderen
Hier ook. Bowiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgend uur weer iets uit mijn stemlijst
quote:981 How To Save A Life The Fray![]()
980 Nightporter Japan![]()
979 Jacob's Song Douwe Bob![]()
![]()
![]()
978 No Limit 2 Unlimited![]()
![]()
![]()
977 Massachusetts Bee Gees![]()
976 Take Five Dave Brubeck![]()
![]()
![]()
975 It's My Life Talk Talk![]()
![]()
974 Uncertain Smile The The![]()
973 She's A Rainbow The Rolling Stones![]()
972 Racing Rats Editors![]()
971 25 Or 6 To 4 Chicago![]()
970 Friday I'm In Love The Cure![]()
Ik denk dat ie nu een paar uurtjes slaap aan het pakken is.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou het nu met MTheBassman gaan?Vannacht zei hij dat hij slechts 17 uur geslapen had sinds 25-12 en dat hij die nacht zou doorhalen, omdat hij vroeg naar zijn werk moest.
Houdt hij het nog vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |