In de kelder leggen, dan weet je zeker dat het over een paar jaar meer waard is.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een betere investering dan bitcoin
jep, zeker!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef Szura het volgende:
Ik maakte net een grap over Timur die achter de bar staat, maar is m dat nou echt?
Hier schrik ik ook wel een beetje vanquote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar kom op, dit is een klassieker die dragend is voor vele genres (net als You Really Got Me)
schandalig laag.
Wat heb je gehaald?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld aan speciaalbier uitgegeven in plaats van rotjes.
Timurquote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef Szura het volgende:
Ik maakte net een grap over Timur die achter de bar staat, maar is m dat nou echt?
Wat zou er op nummer 666 staanquote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef Ferdo het volgende:
Op naar de eerste driecijferige notering alweer.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef Szura het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je niet even kijken op straat?
Personal Jesus valt sowieso af.quote:
Als het geen Number Of The Beast is: Een aanfluiting.quote:
Ik denk dat hier in Den Helder maar weinig mensen dat doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
morgen even naar de Lidl scheuren over de grens in Duitsland
jup, ik ben soms niet kritisch genoeg op oude liedjes en te kritisch op nieuwere muziek maar My Generation hoort gewoon op 30 december wat betreft hoe dragend het is.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier schrik ik ook wel een beetje van
[..]
Wat heb je gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |