Nou volg je hart, gebruik je hoofdquote:Op donderdag 28 december 2017 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
TriodosbankgodenHoe word je schathemeltjerijk?
Had dat niet andersom gekund dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is 3 betalen we draaien het 5x actie.
Ik heb al een matras!quote:Op donderdag 28 december 2017 11:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze willen echt heel graag dat jij een matras gaat kopen
Ja, die vind ik ook mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 11:59 schreef Mani89 het volgende:
1016 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers
Ohh wat een juweeltje is deze.
Haha, dan nog heel gaafquote:
Nu al de beste vraag van de dag. Welke zwakzinnige handhaaft dat systeem?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Waarom toch telkens diezelfde klotereclames?
Alles probeert je daar te vermoorden. duh.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Goh, de meest pijnlijke plant komt uit Australië, je verwacht het niet
Nee, het is niet iets waar ik dagelijks over peins, heel raar.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Goh, de meest pijnlijke plant komt uit Australië, je verwacht het niet
Ik vraag me af of die gast doorheeft wat de functie van een microfoon is.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh ja, ook nog eens Gijsaids die overal doorheen schreeuwt
Hij weet hem anders goed aan te houdenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die gast doorheeft wat de functie van een microfoon is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij mag ook gewoon met pensioen ofzo hoor.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja een ziekte gun ik hem ook weer niet.
Nouja een klein griepje zodat hij deze week effe niet kan presenteren zou wel fijn zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |