Als er nou nog een beetje variatie in zat....quote:Op donderdag 28 december 2017 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, wat zijn reclames toch irritant, ik weet meteen weer waarom ik nooit meer radio luister
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb die nog ergens op een harde schijf staan, als iemand wil kan ik hem wel eens proberen te uploaden.
Goeie bank hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, wat zijn reclames toch irritant, ik weet meteen weer waarom ik nooit meer radio luister
Zal het op mijn bucketlist zetten voor 2 of 3 januari.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Je hoeft het niet voor mij alleen te doen, maar dat zou wel tof zijn.
Ik hoor het al, zal er in het nieuwe jaar werk van makenquote:
Dat is All I Want For Christmas Is You al.quote:
Oh verrek, dat van George herinner ik me nog.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal het op mijn bucketlist zetten voor 2 of 3 januari.
Heb daar ook wel plezier aan gehad. Hele tijd nieuws over Boris Yeltsin en George Harrison die werd aangevallen in zijn appartement. En die heerlijke TUNESen uuroverzichten
Coldplay-loze Top2000.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal het op mijn bucketlist zetten voor 2 of 3 januari.
Heb daar ook wel plezier aan gehad. Hele tijd nieuws over Boris Yeltsin en George Harrison die werd aangevallen in zijn appartement. En die heerlijke TUNESen uuroverzichten
gedver die is ook dit uur jaquote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is All I Want For Christmas Is You al.
Die ga ik niet meezingen. Ik heb al keelpijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is All I Want For Christmas Is You al.
Muscle Museum hier. Volgens mij staat dat niet in de lijst.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer waarmee ik Muse leerde kennen.
Ik vind het verhaal achter die titel wel mooi. Dat zijn gewoon de woorden voor en na 'muse' in het woordenboek.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Muscle Museum hier. Volgens mij staat dat niet in de lijst.
Eind 2016 kwam het lied dankzij streaming 22 jaar na dato zelfs tot nummer 1 in de Single Top 100. Het was de eerste nummer 1-notering wereldwijd voor het nummer. Hierna werd direct een record verbroken, want nooit eerder viel een track vanaf nummer 1 uit een Nederlandse singlelijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |