Ik zag ze voor het eerst in de tent van Pinkpop in 2000, sleurde m’n vriendinnen er naartoe want ik vond Muscle Museum zo’n tof nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik ben nog nooit bij een concert van Muse geweest.
Wat stel je voor. Dat we allemaal in All Caps MANIIII gaan posten en zo een lichte aardebeving veroorzaken?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:20 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand Mani alvast wakker gemaakt of laten we ‘m slapen omdat ie Mexi ook heeft uitgelachen om het missen van Glorybox?
Ik vind die single knip van glory box altijd best kut.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:20 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand Mani alvast wakker gemaakt of laten we ‘m slapen omdat ie Mexi ook heeft uitgelachen om het missen van Glorybox?
Laat ‘m maar slapen, wil wel eens kijken wat voor aardbeving er ontstaat als hij het nummer mist.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat stel je voor. Dat we allemaal in All Caps MANIIII gaan posten en zo een lichte aardebeving veroorzaken?
Daar moest ik zelfs nog even over nadenken. Ik zag het niet direct.quote:
Ssssssst niet zo hardop typen, tenzij je niet in een stiltecoupé zit.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit voor het eerst in jaren weer eens in de trein.
Valt me niets tegen. WiFi. Niemand kijkt zijn medereizigers nog aan. Geen rondslingerende metro’s en spitsen meer overal.
Jij dacht dat het immortal was?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar moest ik zelfs nog even over nadenken. Ik zag het niet direct.
Hardop typen?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ssssssst niet zo hardop typen, tenzij je niet in een stiltecoupé zit.
Jup, geen spijt dat ik de wekker hiervoor heb gezetquote:Op donderdag 28 december 2017 07:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij dacht dat het immortal was?
Top uur dit btw. Geen greintje spijt van het missen can glory box
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hardop typen?
Ik zing voluit mee en geef luchtkusjes aan de vrouw tegenover me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |