abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:01:14 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490546
Pffff wat een uitzending zeg.

Ok het was heel spannend en zeker ook de moeite waard om te kijken. Maar hoe halen ze het in hun hoofd om Robin zo gek te maken. Zelf was ik geweldig pissig geworden om deze actie.
Mooi moment in de Dagboek kamer. Georgie en Kim. Echt het verliefde stelletje wat Bart en Sabine niet waren.

Sorry maar het Deja-vu gevoel is nu heel sterk. Hadden we zoiets niet vorig jaar met Bart en Sabine ?? Ik weet trouwens niet eens meer wie de derde genomineerde was. Maar het is allemaal wel erg toevallig. Georgie blijft alleen achter en Kim is weg.

Wat betekent dat voor dit jaar. Dat we nu al kunnen zeggen wie de winnaar is ? Het is allemaal zo voorspelbaar geworden. Robin is telkens de genomineerde die de dans onspringt. Hij zal helaas niet winnen. Koos al tijden niet meer genomineerd. Hij zit wel bij de laatste 3. Hieke en Bianca. Ook heel weinig tot niet genomineerd.

Het Veronica plan:

Het breken van het stelletje levert de kijker weer voldoende sympathie op voor Georgie. Hij hoeft dus voorlopig niet er op te rekenen dat hij er uit moet. Georgie wordt de Winnaar.

Hieke, Dees en Bianca zijn de eerste genomineerden. Het groepje wordt echt klein nu.

Er blijven er maar drie over. Robin de vriend van Koos. Koos loopt met hem weg. Tis toch een goed jong. Typische gevalletje net zoals Willem vorig jaar. Jammer voor Robin maar het wordt de volgende matenaaier.

De Oude Man. Tis niet echt een knuffelaar maar wel een typische Ruud figuur. Eigenlijk te brak voor dit programma maar ik zit nog steeds te wachten totdat ie wil gaan knuffelen.

En natuurlijk De Winnaar. Hele verrassende wending. Georgie wordt Big Georgie. Gaat in de toekomst in het bedrijf van Bart zitten. Maar met het grote verschil van Vorig jaar. Hij blijft bij Kimmie.


Het lijkt allemaal hetzelfde te gaan lopen als vorig jaar. Het breken van het Koppel terwijl iedereen dacht (ook ik) dat Georgie er uit moest en niet Kimmie.

Maar goed, Het doel van dit Topic. Hoe denk jij dat het af gaat lopen en wie blijven er over. Verzin je eigen einde van BB2 en we zullen kijken wie het bij het juiste eind zal hebben.

Om het enigzins leuk te maken krijgt de poster met het juiste verhaal hoe het ongeveer gaat lopen na het eindigen van het programma een Fok! T-Shirt.

Ik weet niet of ik het shirt losgepeuterd krijg bij de admins, maar dat maakt niet uit en betaal ik em zelf wel.

Af en toe moet er een keertje iets leuks gebeuren. Dus leef je uit en laat je ideeen maar zien


Grtz,

Voc

I'm getting too old for this....
pi_490558
quote:
Op 24 november 2000 00:01 schreef Havoc het volgende:
snip > En natuurlijk De Winnaar. Hele verrassende wending. Georgie wordt Big Georgie. <snap
NNNNEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!


(Sorry Havoc. Nu geen inspiratie voor het verhaal. Moet ik even over nadenken.)

pi_490566
bart en sabine waren vorig jaar de enige genomineerden

en meer wil ik er niet over kwijt

pi_490567
Georgie gaat ECHT NIET winnen hoor Havoc!!!! Robin is Bart en Koos wordt Ruud, die twee gaan om de hoofdprijs....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_490588
Het is na vanavond helemaal duidelijk dat VOO het voor het zeggen heeft.

Straks willen ze dat dezeuree wint omdat ze zo zielig is???I

pi_490613
Ben je gek geworden..?
Georgie winnaar.......echt niet..!!!!
En er blijven er dit jaar 5 over..i.p.v. 3 zoals vorig jaar....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 24-11-2000 00:21]

pi_490657
Havoc, we zitten mekaar steeds in de haren ...
Excuses voor mijn overlast..
Ik lees je met veel plezier.
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:50:05 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490726
Ik doe het niet om je te pesten Mallebabbe

NEway zet je eigen verhaal hier lekker neer. Hoe denk je zelf dat het gaat lopen en wat zijn je ideeen er over ??

Nogmaals er is een prijsje aan verbonden

I'm getting too old for this....
pi_490741
quote:
Op 24 november 2000 00:25 schreef Havoc in: http://www.fokforum.nl/showtopic/24183 het volgende:
deze gaat op slot
Neem aan dat het hier mag, Havoc?
quote:
Op 24 november 2000 00:25 schreef MalleBabbe het volgende:
250.000 WieWintNiet?
MalleBabbe staat open voor alle reacties ...
Georgie
lijkt me duidelijk.

Ferdy
Nederlandse bevolking heeft waarschijnlijk niet veel meer belangstelling voor hem als Ferdy heeft voor andere mensen.

Bianca
Te 'regelig/bazerig' wordt waarschijnlijk door veel mensen geassocieerd met lastige werkgevers.

Desiree
is te lang blijven hangen in een eenzame/treurige fase, doet waarschijnlijk teveel mensen herinneren aan hun vergelijkbare gevoelens van vroeger waar ze al lang mee om hebben leren gaan.

Hieke
geef ik op dit moment nog een kansje, staat geloof ik nu niet zo positief in beeld door haar relatie met Ferdy terwijl ze een gezinnetje heeft, maar als er verder niets spectaculairs gebeurd, vergee(f)t het publiek dit waarschijnlijk snel. (=voor eind december)

Robin en Koos blijven dan over, denk dat Robin dan wint doordat waarschijnlijk de 'bellers' overwegend jonger zijn en deze zich waarschijnlijk hierdoor meer betrokken voelen bij hem. (Ok, je vroeg niet naar een winaar, maar kon het niet laten)

(off-topic)Zonder terug te lezen, hoevaak heb ik het woord 'waarschijnlijk' gebruikt, schat zelf 6x (/off-topic)

't gaat om hoe je ermee omgaat
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:01:49 #10
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_490771
De redeneringen van Mallebabbe staan mij wel aan, maar uit voorgaande stemmingen is reeds gebleken dat Robin helaas kansloos is tegenover Georgie.
Zelfs in zijn meest onsympathieke gedaante haalt Georgie nog even weinig stemmen als Robin. De stemmen die deze keer naar Kim gingen zullen niet in meerderheid naar Georgie gaan.
Tis jammer, en zegt veel over het Veronicapubliek.
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:02:01 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_490772
Dat is nu juist het leuke van BB.

Ik heb op dit moment geen idee.

pi_490822
Hieke gaat volgens mij winnen.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_490834
quote van Prediker:, maar uit voorgaande stemmingen is reeds gebleken dat Robin helaas kansloos is tegenover Georgie.</quote>

Maar dan ga je er nog steeds vanuit dat de uitslagen die VOO ons laat zien, ook echt waar zijn..Ik geloof nix meer! Ze proberen het voor ons gewoon spannend te houden. Het zou minder leuk zijn als wij al zagen dat Robin 50% populairder is dan Georgie...ze houden het gewoon lekker spannend in het midden!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_490851
Ik ga iets heel geks voorspellen:

Ferdie

  vrijdag 24 november 2000 @ 01:42:24 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490907
Euhm het is toch wel de bedoeling om een verhaal op te zetten en te beargumenteren waarom iemand wint.

Dus niet alleen die wint of hij wint. Maar ook het verloop vanaf nu in eigen bewoording te beschrijven

I'm getting too old for this....
pi_490917
quote:
Op 24 november 2000 01:01 schreef Prediker het volgende:
De redeneringen van Mallebabbe staan mij wel aan,

Mmm..., misschien bedoel je Simbas redeneringen?
quote:
maar uit voorgaande stemmingen is reeds gebleken dat Robin helaas kansloos is tegenover Georgie.
Zelfs in zijn meest onsympathieke gedaante haalt Georgie nog even weinig stemmen als Robin. De stemmen die deze keer naar Kim gingen zullen niet in meerderheid naar Georgie gaan.
Tis jammer, en zegt veel over het Veronicapubliek.
Maar, volgende keer is het niet alleen G&R, er zal er weer minstens 1 bijzitten, ik gok voorzichtig op Ferdy en misschien ook Koos erbij. Ongeveer dezelfde bellers zullen hun stemmen dan over deze moeten verdelen.
Denk dan ook nog steeds dat Robin er dan in blijft zitten.
't gaat om hoe je ermee omgaat
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:50:09 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_490928
ok

Het zal er wel weer op uit draaien dat nederland het meest saaie senario kiest.

We blijven over met Robin, Koos, Dezeuree, Bianca en Georgie.

Heerlijk kijken naar langzaam vegeterende mensen die totaal geen zin hebben in aktie.

Heerlijk kan haast niet wachten

pi_490931
quote:
Op 24 november 2000 01:42 schreef Havoc het volgende:
Euhm het is toch wel de bedoeling om een verhaal op te zetten en te beargumenteren waarom iemand wint.

Dus niet alleen die wint of hij wint. Maar ook het verloop vanaf nu in eigen bewoording te beschrijven


Ook goed
Hieke wint omdat VOO dat wil
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_491049
Ok Voc, beloofd is beloofd. Ik zal ook eens mijn best doen een scenario voor je te verzinnen. Weet je iig hoe het niet zal gaan, want ik ben hier vast niet goed in...

Ze blijven uiteindelijk over met z'n 5en. Bij het voorspellen van de nominaties zat ik vorige keer ook niet echt goed, dus ik oefen hier nog maar ff dan. De 5 die overblijven zijn: Georgie, Robin, Koos, Desiree en Bianca. Dat levert fijne spanningen op. Georgie en Robin mogen elkaar niet, Bi heeft de pest aan Robin en Koos, enz enz

Hieke moet het veld ruimen voordat ze aan haar haren uit huis wordt gesleept door Farid. Was wat 'in the beans' na de verjaardag van Dees. Gaat net ff te ver met Ferdi in de voorraadkamer na weer een feestje vol alcohol. Krijgt dus een exit. De bewoners mogen dit keer zwaaien, zodat de blonde surfboy kan zien hoe ze verenigd wordt met man en kind. Ze leven nog lang en overspelig.

Daarna is Ferdi gebroken, dat melken we 2 weken uit. Hieke mag een week later in de live-uitzending ff met hem praten oid. Dan zijn de anderen zijn gepruil zat en nomineren hem. Exit voor echtbreker Ferdi. Hij gaat met zijn digeridoo een wereldreis maken.

De strippende barman gaat zeker niet winnen, als er gerechtigheid bestaat tenminste... En hij gaat al helemaal niet verder met zijn KimmieBimmie. Die wil hem namelijk niet meer nadat ze alle beelden gezien heeft en op FOK! heeft bijgelezen. Sjors zoekt uiteindelijk troost in valium en snelt dan naar feestcafe Spetters, waar hij zo snel mogelijk 100 meisjes gaat proberen te ontmaagden.

Koos wordt de nieuwe Ruud. Helaas net niet gewonnen, niet vreselijk slim overgekomen, maar wel een echte goedzak. Knuffelt in de laatste week Dees helemaal plat. Is ook altijd goed voor een paar geile verhaaltjes over hoe opa Koos in bad gepijpt werd. Krijg je al een deja vu hier? Scheurt - na het jammerlijk mislopen van de hoofdprijs - al weer snel met de vlam in de pijp door HHwaard.

Bianca had kunnen winnen, het leek weer eens nek aan nek. Maar nee, een Engelstalige hyperactieve bisexueel als winnares is iets voor BB3. Hou je nog iets over om naar uit te kijken...

Dees gaat het helemaal niet redden. Zij wordt de nieuwe Willem. Is iemand die graag over een ander oh-t. En al bedoelt ze het niet zo kwaad, dat weet de tvkijker niet na wat prachtig knip en plakwerk. Krijgt de door haar zo gewenste gratis borstvergroting als troostprijs. En is daarna een gewild model in bladen als de Actueel en Panorama. Wil liever psychologe worden, maar stort in tijdens haar studie. Toch eerst maar zelf in therapie dan.

Blijft over Robin. Waarom zou ie niet winnen? Hem wordt mi regelmatig de hand boven het hoofd gehouden, zodat ie weer wat positiever in beeld komt. Is idd steeds genomineerd, maar dat was de vorige winnaar ook. Dat zegt dus niet zoveel. Hij is jong & sportief, heeft een eigen mening (hoe bot soms ook) en houdt veel van zijn moeder. Ok, hij voetbalt wat onbezonnen een kip omver... Maar hij gaat dat vandaag weer goed maken door heel lief te zijn voor de hond van Desiree. Kan Veronica vast nog een ideale schoonzoon van maken in de laatste 5 weken.

Tot zover, ik heb mijn best weer gedaan. Ga nu slapen en alvast dromen van de geweldige prijs die ik hiermee ga winnen

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_491070
In de streams van vannacht las ik een gesprekje wat Georgie met Bianca had, een poosje na de live uitzending.

Verder gaat het over nomineren. Samen staan ze sterk in hun haat. Voor hem zelf wordt het nomineren steeds gemakkelijker. Hij wil overblijven met Ferdi, Bianca, Hieke, Desiree. Bianca wil dat ook.

de volgende nominatieronde ziet er dan vermoedelijk ongeveer zo uit:

Georgie: Robin 2 en Koos 1
Bianca: Robin 2 en Koos 1
Ferdi: Robin 2 en Desiree 1
Hieke: Desiree 2 en Koos 1
Desiree: Hieke 2 Ferdi of Koos 1
Koos: Georgie 2 Ferdi of Bianca 1
Robin: Georgie 2 Ferdi of Bianca 1

Robin 6
Georgie 4
Koos 3 hooguit 4
Dees 3
Ferdi hooguit 3
Hieke 2
Bianca hooguit 2


Dan zouden volgende week Robin, Georgie en Koos de genomineerden zijn.


Door het publiek word Georgie er uitgestemd omdat hij, nu zonder zijn KimmieBimmie niet meer te genieten is van sjaggerijnigheid en alleen nog maar kan zeuren, klagen, hangen en slapen.

Pff, nu wordt het al weer een stuk moeilijker, maar je moet nu meteen de uiteindelijke winnaar opgeven begrijp ik uit de vraag van Havoc, tja, voor zo'n collectors item als dat felbegeerde t-shirt moet je natuurlijk wel wat overhebben, dus gok ik maar gewoon verder.

Er maar even vanuit gaande dat het vorige giswerk bij toeval juist zou zijn, zou dat Robin en Koos de volgende ronde punten schelen, omdat Georgie nu niet meer op ze kan stemmen, toch blijft Robin er nog genoeg krijgen van de anderen om genomineerd te worden samen met Koos, Dees en Ferdi, waarvan er 2 een gelijk aantal punten hebben gekregen.

Genomineerden over 3 weken zouden dan Robin, Koos, Desiree en Ferdi zijn.

In dat geval denk ik dat het publiek Desiree er uit zal stemmen, de wens is hierbij inderdaad de vader van de gedachte vanwege mijn eigen aversie t.o.v. haar.
En omdat ik veronderstel dat heel veel mensen dezelfde vervelende trekjes bij haar hebben gesignaleerd als ik, hier en op de rest van de fora toch in elk geval zeker. En ik denk dat de meerderheid daarvan niet ineens van mening veranderd zal zijn omdat ze nu toevallig in haar nakie heeft gestaan zoals bij een paar posters hier het geval was, waardoor we ineens de algeheel heersende anti desiree stemming een heel klein beetje om zagen slaan afgelopen week.

Maar wie weet, zit ik er finaal naast en vinden massa's mensen haar zo ontzettend mooi dat ze die vervelende karaktereigenschappen er voor lief bijnemen, of wellicht heeft ze tal van mensen, lees mannen, kunnen vertederen met "haar lieve glimlach" en bij hen de neiging tot beschermen op weten te roepen en is ze zo in korte tijd razend populair geworden, da's ook best mogelijk hoor, ik kijk wat betreft eigenlijk nergens meer van op.

Maar in het eerste geval, dus als Dees er uit zou moeten, zouden dus overblijven Robin, Koos, Bianca, Ferdi en Hieke.

Hmmm, Koos en Robin komen dan overeen met de types Ruud en Bart dus als de geschiedenis zich zou herhalen is Robin de gedoodverfde winnaar, als de telefoon centrale in zijn woonplaats tenminste net zo weinig capaciteit heeft als die van Breda.

Nah, ik heb geen zin in dat voorspelbare gedoe, ik ga er dus van uit dat het publiek een ander soort winnaar wil als vorig jaar. Aangezien Hieke het bij velen heeft verpest zullen haar tegenstanders snel geneigd zijn om zich het lot van het door haar gemaakte slachtoffer aan te trekken, de Winnaar van BB2 wordt dus Ferdi!

(Komt op hetzelfde neer als een lotto rijtje invullen natuurlijk, want ik zie Robin, Koos of Desiree ook rustig winnen hoor, maar Hieke en Bianca zie ik echter weinig of geen kans meer maken op de hoofdprijs.)

pi_491085
Hier nog een extra reden waarom Robin het nog wel eens ver zou kunnen gaan schoppen. Hij is duidelijk een eenling in de groep. Weliswaar hij ligt hij goed bij Koos en Desiree, maar bij alle overigen niet. Ze spannen tegen hem samen, net zoals vorig jaar Willem (nu prachtig nagespeeld door Bianca: roddelen), Maurice en Karin (nu Ferdy, Georgie en in mindere mate Hieke) tegen Bart (toentertijd de eenling). Ze maken van Robin een outcast. Het gevolg is dat het publiek het voor hem, de verstotene, gaat opnemen. Heeft niet iedereen sympathie voor degene die in zijn eentje door een groep wordt belaagd? Noemt het 'instinct', noem het ons diepgewortelde respect voor het individu. Kortom, zo lang Robin de komende weken wordt genomineerd tesamen met een of meer van zijn samenspannende belagers (Bianca, Georgie, Ferdy, Hieke) heeft hij m.i. niets te vrezen. Slechts als hij alleen met Koos of met Desiree wordt genomineerd (die kans acht ik klein) loopt hij gevaar. Wel grappig, zo'n mechanisme in een groep dat zich twee jaar achter elkaar voordoet.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_491087
30 november

nominatie's
de volgende presonen zijn genomineerd

Alle heren en Desiree

Exit voor Ferdie op 7 december

14 december
nominatie's
de volgende personen zijn genomineerd

Georgie, Robin, Desiree en Bianca

Exit voor Bianca op 21 december

Vijf resten nog en achter hun naam staat het percentage van stemmers.

Georgie 24%
Robin 39% Winnaar
Koos 30%
Desiree 5%
Hieke 2%

Anders weet ik het niet

pi_491099
Hier mijn theorie zoals die er nu uitziet.
Ik moet er wel bij zeggen dat het allemaal nog makkelijk kan veranderen, ik heb mijn mening nl. al een aantal keer moeten bijschaven.

Maar goed, ik kom ter zake:

Er zijn er nog zeven. Georgie, Robin, Ferdi, Bianca, Koos, Desiree en Hieke.

Ik verwacht dat tijdens de volgende nominatieronde Robin, Desiree en Georgie genomineerd worden.
Desiree vliegt er dan uit. Waarom?
Ze heeft een negatieve indruk achtergelaten door het vele huilen en zeuren. De meeste mensen zijn haar liever kwijt dan rijk. Dus, exit Desiree.

Nog 6 bewoners over en nog 1 nomiantieronde te gaan. Waarschijnlijk Georgie, Robin en Koos die genomineerd worden.
Omdat Georgie erg lamballerig is en hopelijk niet al te veel sympathie krijgt omdat Kim weg is, wordt hij weggestemd.

Nog 5 dus, Hieke, Bianca, Koos, Robin en Fewdi.

Wie wint er?

Hieke niet.
Hieke was aan het begin sympathiek, door het gedoe met Fewdi denk ik dat ze door het grootste gedeelte van Nederland minder sympathiek gevonden wordt.

Fewdi niet.
Al is het alleen maar door dat *schattige* accent en zijn *geweldige* opmerkingen. Fewdi heeft het geluk dat hij niet genomineerd gaat worden, anders denk ik dat hij er al uit was geweest.

Bianca niet.
Op zich een aardige, betrokken meid, maar misschien iets té betrokken bij iedereen. Ik denk niet dat veel mensen haar als favoriet hebben.

Robin niet.
Robin is wat emotioneler geworden en wekt waarschijnlijk wel wat meer sympathie op dan voorheen. Maar hij zal niet winnen door zijn af en toe erg botte opmerkingen.


Op dit moment denk ik dat Koos gaat winnen. Waarom? Koos is een neutraal persoon, werkt niet snel op de zenuwen, bij veel mensen favoriet. Ook bij jongeren. Een beetje de Ruud van dit jaar. Hij heeft dan het voordeel dat Robin niet genoeg op Bart lijkt om te winnen.

Dat is mijn tijdelijke theorie

pi_491114
Ik verwacht dat zodra Hieke en Ferdi genomineerd worden door hun bewoners (laten we hopen op Koos, Robin en Dees) zij er door het Nederlands volk eruit gestemd worden.

Dan blijven dus over in het huis voor de eindzege Robin, Koos, Desiree, Bi-anca en Georgie...

Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de winnaar van BB2 komt uit het rijtje Koos, Robin of (helaas na gisteravond overduidelijk) Georgie... De dames maken mijns inziens weinig kans om te winnen, zoals dat gebleken is bij eerdere BB's.

Ik verwacht dat het toch Robin wordt, gezien het hoogste Bart-gehalte, alhoewel Veronica in Georgie de beste winnaar ziet, immers dat wordt een leuk feestje in zijn kroeg, Esther is daar natuurlijk die avond etc...

Verloopt alles eerlijk, dan hoop ik toch op de volgende uitslag:

Robin 28%
Georgie 27%
Koos 25%
Desiree 12%
Bianca 8%

Als het maar een nek-aan-nek-race wordt natuurlijk

O+. Ripley. O+.
pi_491125
Ik sluit me geheel aan bij Tante Bep, dat vind ik een heel aardige voorspelling. Tevens ben ik van mening dat Koos zeker bij de genomineerden zal zitten. Van "de groep van 5" zijn nu over: Hieke, Ferdi, Bianca en Georgie. Zij hebben aangetoond met elkaar over te willen blijven (dat bleek ook uit het gesprek van gister). Ferdi, Bianca en Georgie zullen zeker niet schromen Robin te nomineren. Hieke daarentegen heeft aangetoond Robin wel te mogen. Aangezien Dees nog altijd niet echt door de mand is gevallen en ik niet vermoed dat de bewoners ineens het licht zullen zien, geloof ik dat de meesten voor Robin en Koos zullen gaan. Daarbij denk ik voornamelijk dus aan Ferdi, Bianca, en Georgie + Hieke voor Koos.

Voor de duidelijkheid:

Bianca: Robin 2, Koos 1
Hieke: Desiree 2, Koos 1 (mogelijk andersom)
Georgie: Robin 2, Koos 1
Ferdi: Robin 2, Desiree 1(mogelijk andersom)
Desiree: Hieke 2, Ferdi 1
Robin: Georgie 2, Bianca 1(mogelijk andersom)
Koos: Georgie 2, Ferdi 1 (wil immers met vrouwen overblijven)

Robin: 6
Georgie: 4
Koos: 3
Desiree: 3
------
Hieke: 2
Ferdi: 2
Bianca: 1

Conclusie: Robin, Georgie, Koos en Desiree genomineerd. Tabee Desiree.

Nu moet ik erbij zeggen dat dit geheel afhankelijk is van de ontwikkelingen aankomende week. Echter, als het publiek echt zo'n hekel heeft aan nietszeggende blondjes (Kim werd er immers uitgestemd), dan heb ik geen hoop voor Dees. Koos zal verbaasd staan. Mocht Dees eruit gaan, dan is dat natuurlijk niet gunstig voor Robin (en Koos). Ik ben benieuwd hoe Georgie het er vanaf brengt versus Dees. Robin had gister in ieder geval van hem gewonnen. Wat mij betreft mag Georgie zich bij Kim gaan voegen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')