Ja ik gun t Jamie wel. Die riep in oktober al dat ie zn jaar had opgegeven en niet geloofde in de WC qualifier.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar van Jamie Lewis is het gewoon fucking bizar wat hj vandaag stond te gooien. Dat was mensonterend goed en dat heeft hij nooit eerder laten zien. Die anderen zijn nog schoenmakers die bij hun leest blijven.
Dat liedje wel,die kiss cam daarentegen....quote:
Ik kijk dan weer vaak naar de stijl en dan moet ik echt afhaken bij Jamie Lewis.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik gun t Jamie wel. Die riep in oktober al dat ie zn jaar had opgegeven en niet geloofde in de WC qualifier.
Wel prijzigquote:Op donderdag 28 december 2017 00:32 schreef MielMonteur het volgende:
Die Millennium Falcon is wel een bazenset hoor
De cringe is daardoor zwaar toegenomen deze week voor mij inderdaad...quote:Op donderdag 28 december 2017 00:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat liedje wel,die kiss dam daarentegen....
Net toch een of ander koppel als ik het goed zag?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft er iemand al gezoend voor die kisscam? Zie vooral dooie hazen
Smerig als die oudjes gaan tongenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat liedje wel,die kiss cam daarentegen....
Bah. Aids. Volgend uur?quote:
I also like to live dangerouslyquote:
Dat is uitslapen, hier gaat ie om 4.45 uur...quote:
Haha, pas bij Cielke.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bah. Aids. Volgend uur?
Goede reden om snel mn bed op te zoeken dan
oh, rustaaahgquote:
Trusten!quote:Op donderdag 28 december 2017 00:36 schreef Timo20 het volgende:
Ik ga pitten, over 4 uur gaat de wekker weer😫
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |