quote:Op donderdag 28 december 2017 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De enige reden dat ik misschien zou overwegen om Darts te volgen
Alcanis heeft mij vandaag 100 euro opgeleverd. Hij mag van mij het WK winnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Alcinas, zou wel heerlijk zijn. Zo nog effe pronootje aanpassen
Leuk dat je z'n naam ook goed spelt.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alcanis heeft mij vandaag 100 euro opgeleverd. Hij mag van mij het WK winnen.
Moet Alcinas wel zijn gemiddelde vasthouden. In de eerste ronde was het aids en we roepen al sinds 2010/2011 dat het een talent is. Komt er alleen nooit uit (Lol)quote:Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Alcinas, zou wel heerlijk zijn. Zo nog effe pronootje aanpassen
Kan mij dat verrotten hahaha, het geld is al binnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je z'n naam ook goed spelt.
Heeft ook gewoon een ruk jaar gehad dus dat ie in de derde ronde staat is al bijzonder. Geldt ook voor Jamie Lewis en Richardsonquote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Alcinas wel zijn gemiddelde vasthouden. In de eerste ronde was het aids en we roepen al sinds 2010/2011 dat het een talent is. Komt er alleen nooit uit (Lol)
Die is helemaal niet op haar plek in de Top 2000. Weg ermee.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline staat erbij alsof ze zo de grote Bijbelquiz gaat presenteren
Mijn ouders kijken regelmatig naar troep als Huizenjacht wat ze vaak presenteertquote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eveline staat erbij alsof ze zo de grote Bijbelquiz gaat presenteren
Oke dat neem ik terug, er zijn nog andere programma's gelukkigquote:
Maar van Jamie Lewis is het gewoon fucking bizar wat hj vandaag stond te gooien. Dat was mensonterend goed en dat heeft hij nooit eerder laten zien. Die anderen zijn nog schoenmakers die bij hun leest blijven.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon een ruk jaar gehad dus dat ie in de derde ronde staat is al bijzonder. Geldt ook voor Jamie Lewis en Richardson
Dat is wel treurig ja. Mn moeder doet op zondagochtend al jaren Robs grote tuinverbouwing. Dat is van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken regelmatig naar troep als Huizenjacht wat ze vaak presenteert.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik altijd wel een mooi liedje
*vinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |