quote:Op donderdag 28 december 2017 00:39 schreef Martinello het volgende:
Ik heet Martijn en ik kom uit Dieren dus ik voel mij bijzonder verbonden met dit nummer.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is helemaal jouw humor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niets mis met kruiswoordpuzzels.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar zo gespeeld hip over willen komen, morgen zit ze gewoon weer d'r kruiswoordpuzzel te maken met een kopje kruidenthee voor d'r neus
Idd, net als al die "hippe" oma's in het caféquote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar zo gespeeld hip over willen komen, morgen zit ze gewoon weer d'r kruiswoordpuzzel te maken met een kopje kruidenthee voor d'r neus
Typische zaterdagavond...quote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik waan me weer even in een iets te foute club rond half 4 s nachts. De vloer plakt, de zweetdampen stijgen op vanop de dansvloer en te jonge meisjes in naveltruitjes kijken schichtig om zich heen, bang om alleen naar huis te moeten
Wel met kruidenthee want dat bestaat nietquote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets mis met kruiswoordpuzzels.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie heeft dat filmpje waarin je kon zien dat elk nummer van Martin Garrix hetzelfde is opgebouwd?
nu hier pasquote:Op donderdag 28 december 2017 00:42 schreef houdjemond het volgende:
Ik schrok wakker van die HE ppssst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |