Hein gaat zich plaatsen ten koste van Verweij.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat Hein Otterspeer op de 1000m z’n materiaal kapot rammen, ja of nee?
Greebe bestaat niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou die Greebe een vriend van van Gerwen zijn? Dat hij daar zat met zijn hoofd ofzo ? (Ik zeg ook maar wat)
Ipv Nuis zou tof zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hein gaat zich plaatsen ten koste van Verweij.
Nou nou.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou anders eens allemaal je gore kk bek over die kutrukneukschijtpremmeliek in die kutstudio![]()
Marco denkt van wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou die Greebe een vriend van van Gerwen zijn? Dat hij daar zat met zijn hoofd ofzo ? (Ik zeg ook maar wat)
twitter:BrainMarco twitterde op woensdag 27-12-2017 om 23:59:16@rtl7darts misschien heeft MvG ook het nieuws gehoord van Toon Greebe? reageer retweet
Poepzor is een fantastquote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet beter op mijn lijf letten.quote:
"..en dat was het wel weer da-han...."quote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef Wereldgozer het volgende:
we hebben in ieder geval EEN NEDERLANDER in de halve finale
Rustig Mani, alles komt goedquote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet beter op mijn lijf letten.
JOH. WAT EEN EUREKA MOMENT. GA EENS ECHT SPORTEN SMERIGDIKKE KROKETKOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |