Zou er graag eens heen willenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wel een absolute aanrader hoor. Zo, wat een terrein
quote:
Welke van de 2?quote:
Doen, doen, doen. XX en Florence dit jaar al bevestigd.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou er graag eens heen willenEn ook Exit in Servie, dat lijkt me echt fantastisch
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
MaJo dacht even: Ik Candy plaat niet.
Ken hem toch welquote:
Dat is wel erg fijn, zeker als je wat ouder wordt. Dit is wel echt een pluspunt voor DTRH, waarom adverteren ze hier niet mee?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je vanaf de parkeerplaats naar het festivalterrein moet lopen, ben je toch wel ff bezig. Dat is op DTRH echt anders. Afgelopen jaar stond onze auto ongeveer op 300 meter afstand van de ingang van de camping.
Ik vond het campingterrein van Werchter wel beter dan vorige keer. Maar nu ik toch aan het fulmineren ben geslagen: geef me een excuus om te beginnen over de parkeerplaats.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:22 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Op Werchter is het niet even lekker tussendoor naar de camping nee. Pinkpop ligt er aan op welke camping je staat. Wat dat betreft is Sziget ook ideaal. Kamperen op het festivalterrein.
geen idee. maar hoeft van mij ook niet. Laat het svp niet te groot worden...quote:Op woensdag 27 december 2017 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn, zeker als je wat ouder wordt. Dit is wel echt een pluspunt voor DTRH, waarom adverteren ze hier niet mee?
Ok, nou is het genoeg geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn, zeker als je wat ouder wordt. Dit is wel echt een pluspunt voor DTRH, waarom adverteren ze hier niet mee?
We doen nu 1 festival per jaar, voor volgend jaar wordt dat dus DTRHquote:Op woensdag 27 december 2017 23:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Doen, doen, doen. XX en Florence dit jaar al bevestigd.
Down The Rabbit Holequote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, nou is het genoeg geweest.
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Nu begin ik ook wel erg nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, nou is het genoeg geweest.
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |