Phil Taylor?quote:
Ik wilde net zeggen, heb nooit het idee gehad dat Ahoy' slecht bereikbaar is.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Er stopt een metro en bussen voor de deur?????
Come on come on!quote:
Jij vind JW ook wel een lekkertje?quote:
Het was ook onmogelijk dat je deze niet kendequote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
'Oh, deze'. Dit keer niet positief
Dat mag altijd.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 keer fulmineren over Wat Zou Je Doen?
de afstand die je op lowlands van de parkeerplaats naar de ingang van het festivalterrein loopt is ongeveer het maximum wat je in lengte kan lopen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn, ben altijd helemaal kapot al na 1 dag festival
*vinktquote:
Ik kan nagenoeg van deur tot deur met 1 metro...ik klaag niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, heb nooit het idee gehad dat Ahoy' slecht bereikbaar is.
Feed the worldquote:
de arcade fire dag nietquote:Op woensdag 27 december 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee was meteen uitverkocht he
De Amerikanen dachten: dat kunnen wij beter. Toch fijne edelkitsch die ik ieder jaar graag één keer hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Engelse tegenhanger van USA For Africa
Wat zou je doen als dat mocht?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 keer fulmineren over Wat Zou Je Doen?
nee joh... voor de bingo kaart!quote:
Zijn armpjes zijn niet in proportie met zijn torso. Just sayin'quote:
Vorig jaar was ik ziek op Lowlands en stond de auto helemaal achteraan op de parkeerplaats. Ik heb er ontzettend lang over gedaan voordat ik bij de auto wasquote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
de afstand die je op lowlands van de parkeerplaats naar de ingang van het festivalterrein loopt is ongeveer het maximum wat je in lengte kan lopen.
Ahquote:Op woensdag 27 december 2017 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh... voor de bingo kaart!
puntige knieën ookquote:Op woensdag 27 december 2017 23:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zijn armpjes zijn niet in proportie met zijn torso. Just sayin'
Voel je niks van hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 23:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is het een dinosauriër?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |