Hoe oud is ze inmiddels?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tot zo, heb Senna ook net naar bed gebracht
Scarlet Ribbons is wel een hele mooiequote:
Staat Corrie Brokken erin?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Kyran het volgende:
Straks de enige echte godin van NL muziek(wereld)
Al negen jaar niet meer, en ook geen dodenbonus.quote:
*proest*quote:Op woensdag 27 december 2017 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Claudia zo ver weggezakt dit jaar?
Goeie kwarktassenquote:
Sharongenot.quote:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al negen jaar niet meer, en ook geen dodenbonus.
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
7,5
Die half is ook belangrijk, nog wel
Fikse staaf in haar handen.quote:
Ik heb het ook 3x moeten lezen....quote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een uitdrukking
Zo zou ik elke nacht wel in slaap willen worden gezongenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
op onze leeftijd ook nog. Die half doet je herinneren dat je langzaam steeds ouder wordt.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat gaat het toch snel. Die half is heel belangrijk op deze leeftijd
![]()
Kom je redelijk vaak tegen hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
uiers beter?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik kan me het jaar dat ik zwanger was toen ik hier postte nog heel goed herinnerenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat gaat het toch snel. Die half is heel belangrijk op deze leeftijd
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik kan me het jaar dat ik zwanger was toen ik hier postte nog heel goed herinneren
Jopen. Jetsers.quote:
Dat is op onze leeftijd ook de bedoelingquote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op onze leeftijd ook nog. Die half doet je herinneren dat je langzaam steeds ouder wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |