SPREEK DIT IN IN DE APP, NU.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was een keer alleen aan het backpacken in Zuid-Afrika en toen heb ik op Valentijnsdag in mijn uppie Titanic in een hostel gekeken.
Verder was het wel een mooie reis!
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met geen van jullie 2 eens
Blof en Coldplay hebben er samen veel meer hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 slechtere opnoemen. 100 zelfs.
Ik ben Joep Meloen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
welk lied gaat dit over? ik hoor niets...
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier om het dragelijk te maken
116' Iniesta 0-1 genotquote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier om het dragelijk te maken
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
de kinderen vinden dit mooi..![]()
die laten we van de zomer mooi achter in Frankrijk
Jaquote:
Alsof het al geen geen straf genoeg is dat je uberhaupt naar Frankrijk gaatquote:Op woensdag 27 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Daar scoort Celine nog hit na hit, dus dat komt mooi uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Canada zou handiger zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof het al geen geen straf genoeg is dat je uberhaupt naar Frankrijk gaat
Daarom zei ik ook misschienquote:Op woensdag 27 december 2017 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 slechtere opnoemen. 100 zelfs.
Enkele bootreis naar New York.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Prima smaak die kinderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mama waarom horen we geen muziek meer? Irritant steeds harder en zachter. Ik de muziek weer aan gezet... zeggen ze tegelijk: dit is mooi.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb sowieso best vaak Titanic nog gekeken de afgelopen jaren.
Als de boot aan het zinken is en je zapt er langs, dan blijf je toch even kijken hoe die man naar beneden op die schroef valt.
Frankrijk is prachtig en de Fransen zijn voor 85% ook gewoon prima.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof het al geen geen straf genoeg is dat je uberhaupt naar Frankrijk gaat
Ik heb de film 1x gezien, maar dat was 1x teveel. Wat een butfilm.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Als de boot aan het zinken is en je zapt er langs, dan blijf je toch even kijken hoe die man naar beneden op die schroef valt.
Echt he!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Elephants is beterquote:
Of die gozer die de propellor raakt terwij hij naar zijn watergraf valtquote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |