quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandy, dat vinden we allemaal een kutliedje toch?

Ow wat gemeen van je werkgever......quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze en volgende week.
Ook met huiswerk...

Correct.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar dan stort mijn carrière in elkaar, word ik ontslagen, gaat mevrouw Pippen bij me weg en word ik gedwongen naar pak em beet Enschede te verhuizen...

Ik vind het niet veel soeps nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Nee schitterendquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat is wel heel gemeenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze en volgende week.
Ook met huiswerk...

Zeker nietquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOITquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.
Maar stiekem

Het licht staat op rood, het licht staat op groen maar in Almelo is altijd wat te doenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh.
(je had daar Almelo moeten zeggen)

Is er nog plek op jouw zolderkamer?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan word je professioneel FOK! zolderkamerautist.

Evenstar

Evenstar

Pauze tijd hier, iedereen naar de kantine, dus heb ik de radio en hele kamer voor mezelf tijdens Status Quo.
 Pauze tijd hier, iedereen naar de kantine, dus heb ik de radio en hele kamer voor mezelf tijdens Status Quo. 

Ik heb niet echt guilty pleasures, als ik muziek goed vind die iedereen kut vindt zeg ik het desondanks gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.
Maar stiekem

Ik zit best ruim ja, je bent welkom.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er nog plek op jouw zolderkamer?

Twan heeft nog wel plek op zijn zolderkamerquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er nog plek op jouw zolderkamer?

Rode kaart!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het licht staat op rood, het licht staat op groen maar in Almelo is altijd wat te doen

Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOIT

LATEN WE ALLEMAAL NAAR ZIJN CONCERT GAAN!!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOIT

Evenstar

Evenstar

Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |