Wat is dat voor type Volvo?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heb ik nog gepushed voor de V500
Dat moeten we niet hebben hier natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha, ik was al bang dat we iets allemaal leuk vonden
Laxus, je valt van je voetstukquote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja heb die uitzending niet geluisterd
Ja die ken ik ook. Dan gruwel ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef Cee het volgende:
Ik ken alleen deze en 9 Crimes, 9 Crimes vind ik vreselijk.
Leuk, een entertainer hoeft niet altijd super te kunnen zingen, zie bijv Paul de Leeuwquote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Toen op BKS speelde die letterlijk het hele strand stil tijdens dit nummer, mooi man. Het hoeft niet altijd lomp los te gaan.
1tje die je moet duwen schijnbaarquote:
Dat dan zeker weer welquote:
Ja, mijn persoonlijke hoogtepunt van de eerste editie van Best Kept Secret. Altijd weer kippenvel als ik eraan terugdenk.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Toen op BKS speelde die letterlijk het hele strand stil tijdens dit nummer, mooi man. Het hoeft niet altijd lomp los te gaan.
soms lukt dat wel hoor, maar bij dit soort gezever nietquote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben hier natuurlijk
dat was toch echt wel Portishead natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, mijn persoonlijke hoogtepunt van de eerste editie van Best Kept Secret. Altijd weer kippenvel als ik eraan terugdenk.
ja maar ik zie er genoeg tussen staat die minder zijn.. dus plek zatquote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een top 10 heeft maar 10 plekken
Die sla ik toch even over.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij vinden we bijna allemaal Despacito wel leuk
Despacito komt nogquote:Op woensdag 27 december 2017 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Valt niet veel te genieten dit uur als ik dit allemaal hoor.
Wanneer komt Pokemon?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Valt niet veel te genieten dit uur als ik dit allemaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |