Ik word wel moe van het smerige pecgeluk dit seizoenquote:

Als het een andere club was die daar zo had gewonnen vond ik het prima, PSV had van mij gewoon mogen verliezenquote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel moe van het smerige pecgeluk dit seizoen
daarom heerlijk hoe psv daar won

Wel bizar hoe ze steeds alles na rust omdraaien, maar die bandwagon is wel een beetje vermoeiend aan het worden.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Och, PEC gun ik het wel, maar die zakken vast nog wel, die selectie is veel te smal.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Ik vind ze niet bijzonder sterk spelen dus ze verneuken elke keer mijn pooltjesquote:Op woensdag 27 december 2017 10:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, PEC gun ik het wel, maar die zakken vast nog wel, die selectie is veel te smal.

Evenstar

Evenstar

Friet from?quote:

Mwah, qua spel zijn ze voor mij de 7e ploeg of zo van de Eredivisie.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze niet bijzonder sterk spelen dus ze verneuken elke keer mijn pooltjes

staat hun beste liedje Sugar er eigenlijk in?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:18 schreef MielMonteur het volgende:
Het precieze moment waarop ik mijn respect voor Editors ben verloren

DIE ZAAIER, DIE ZAAIER, DIE ZAAIER.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCHNITZEL SCHNITZEL SCHNITZEL

Origineel van maroon 5 welquote:Op woensdag 27 december 2017 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat hun beste liedje Sugar er eigenlijk in?

Nah.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat hun beste liedje Sugar er eigenlijk in?

die andere niet?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Die ene zanger klinkt hier erg als Joy Division.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |