Thin Lizzyquote:Op woensdag 27 december 2017 09:55 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar eens een rondje rennen, hopen dat er wat renbaars voorbij komt volgend uur.
Ga je schamenquote:Op woensdag 27 december 2017 09:57 schreef MTheBassman het volgende:
1358 Always On My Mind Willie Nelson
Dit zal vast weer een 'oh, die' plaatje zijn voor mij.quote:
Wist niet dat Orbison een darter wasquote:
Wellicht ken je de Elvis coverquote:Op woensdag 27 december 2017 09:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zal vast weer een 'oh, die' plaatje zijn voor mij.
quote:
Dat is inderdaad bijna elk uur, wel apart!quote:Op woensdag 27 december 2017 10:04 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo hebben zoveel stemmers de kleur bruin als favoriet?
moet van Sylvanaquote:Op woensdag 27 december 2017 10:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind bruin zo'n schijt kleur (pun very much intended)quote:Op woensdag 27 december 2017 10:04 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren was het nog oranje. Eergisteren groen. Het verandert steeds. Ik denk per provincie.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:04 schreef MTheBassman het volgende:
De opmars van het fascisme.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:04 schreef MTheBassman het volgende:
Bruin en beige!!quote:Op woensdag 27 december 2017 10:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind bruin zo'n schijt kleur (pun very much intended)
Want fascisme is shit?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De opmars van het fascisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |