Marissa maakte daar gewoon een feestje vanquote:Op woensdag 27 december 2017 03:03 schreef FlyingEagle het volgende:
En de zaal is weer leeg. Laat de schoonmakers maar komen.

En Evelien vervangen met Marisa, voor ieder wat wils danquote:Op woensdag 27 december 2017 03:05 schreef Koen66 het volgende:
ze zouden Cielke met Evelien moeten wisselen

Waarom?quote:Op woensdag 27 december 2017 03:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Op zich wel leuk voor de DJs dat er geen enkele 2 uur voor een leeg café staat te draaien.

Misschien iets met With Love?quote:Op woensdag 27 december 2017 03:06 schreef ShinyStar het volgende:
Fresku en Mocromaniac (2 matige rappers) hebben wel een nummer met de titel Witlof. Maar dat zal het wel niet zijn.

Ja oké maar de Top 2000 is wel anders.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom?ze doen hun werk altijd zonder publiek voor hun neus. Ze zijn niets anders gewend.

Dat is toch normale zaak? Nederlanders zijn werkelijk overalquote:Op woensdag 27 december 2017 03:07 schreef FlyingEagle het volgende:
Haha wereldwijd. Allemaal Nederlanders in het buitenland.

Noem Fresku geen zwakke rapperquote:Op woensdag 27 december 2017 03:06 schreef ShinyStar het volgende:
Fresku en Mocromaniac (2 matige rappers) hebben wel een nummer met de titel Witlof. Maar dat zal het wel niet zijn.

Wat ik vooral zwak vind is dat hij altijd de racismekaart trekt als mensen hem niet helemaal fantastisch vinden.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Noem Fresku geen zwakke rapper

Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 december 2017 03:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zegt 2003 maar ze bedoelt natuurlijk 2013. Ach ja, mensen maken fouten. Nu ga ik ook maar eens slapen

Mja viel mij ook op, in 2003 bestond hij (als artiest) nog niet eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
2003 maar ze bedoelt natuurlijk 2013. Ach ja, mensen maken fouten. Nu ga ik ook maar eens slapen :w

Ik hem niet echt persoonlijk, alleen zijn nummers. En daarin zitten er paar best goed geschreven nummers tussen.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat ik vooral zwak vind is dat hij altijd de racismekaart trekt als mensen hem niet helemaal fantastisch vinden.

Mag van mij er wel in blijvenquote:

Matig zeg ik dan ook. Heb gewoon weinig met Nederrap.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Noem Fresku geen zwakke rapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |