Oh. Categorie "Alive" dusquote:Op woensdag 27 december 2017 03:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Gaat over een school shooting
[..]
Wel relatief duister natuurlijk

I Don't Like Mondays.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Categorie "Alive" dus

Volgens moet je er niet te veel achter zoekenquote:

Het wordt vaak gebruikt als een kind in een Amerikaanse high school een school shooting wil plegen en het lied is ook vaak gebruikt in dat soort edgy memes in de trant van dat onderwerpquote:Op woensdag 27 december 2017 03:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wist ik ook nietwaar gaat het over?

daar wordt het lied alleen maar leuker van!quote:Op woensdag 27 december 2017 03:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Gaat over een school shooting
[..]
Wel relatief duister natuurlijk

Het verhaal daarachter blijf ik wel briljant vinden. Niet zozeer de shooting zelf, maar het feit dat 'I don't like mondays' serieus als motief werd gegeven.quote:

Tof!quote:Op woensdag 27 december 2017 03:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel me high zonder wiet gerookt te hebben van dit nummerDeze zet ik op mijn lijstje

Volgens mij zei ze ook iets van 'no vacation' ipv 'novocaine'.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof!
Jammer dat Cielke het 'The Eels' noemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |